נמאס מהדוחק בשורת הניווט? רוצים גיוון? חדש, סקריפט שיעזור לכם מיוחד לפורום
-
@brochabar א. תוסיף מה עושים אם הקבצים יורדים ולא נפתחים ישר.
ב. מה זה אומר עריכת באתר?? -
@אברהם-אבנר לקחתי מפורום מתמחים את הסקריפט
והתאמתי אותו לפורום (בתוספת שינויים נחמדים)
כי קוד אני עדיין לא יודע לכתוב, רק לערוך, וגם זה בקושי -
@brochabar ומה זה אומר עריכה באתר??
-
יש מחשבים שזה יורד בתור קובץ ולא פותח דף קישור. מה עושים? ראיתי פתרון לפני כמה ימים אבל לא זוכר. זה גם הבעיה של @קול-הקווים למיטב הבנתי.
במקרה כזה אתה פותח את הדף של התוספים וגורר לשם את הקובץ שירד לך וזה מתקין אותו לבד
-
@brochabar יש גם את פורום אוצר החכמה.
-
מה הגודל של האימוג'ים (ברירת המחדל)?
-
@נץ-החמה אמר בנמאס מהדוחק בשורת הניווט? רוצים גיוון? חדש, סקריפט שיעזור לכם מיוחד לפורום:
@brochabar יש גם את פורום אוצר החכמה.
מה זה קשור לפורום???
-
@brochabar אמר בנמאס מהדוחק בשורת הניווט? רוצים גיוון? חדש, סקריפט שיעזור לכם מיוחד לפורום:
הכלי השני מעביר את הפורום למצב עריכה (אם לוחצים עוד פעם האתר יוצא ממצב עריכה) - קרדיט ל @בערל ו @Men770
אבל אם מרעננים, זה חוזר לקדמותו
-
@נץ-החמה אמר בנמאס מהדוחק בשורת הניווט? רוצים גיוון? חדש, סקריפט שיעזור לכם מיוחד לפורום:
@brochabar יש גם את פורום אוצר החכמה.
@brochabar מה להוסיף בקובץ כדי שיתווסף פורום אוצר החכמה ברשימת הפורומים?
הסמל שלהם זה
-
- ניתן להוסיף את התוסף גם לפורום הזה (הצלחתי ואחרי שריעננתי את האתר התוסף נעלם מהפורום של @Men770)?
- כדאי להוסיף לרשימת הפורומים את פורום אוצר החכמה, ואת Men770|מערכות.
-
@נץ-החמה כשיהיה לי זמן אני יעשה את זה
-
@brochabar אמר בנמאס מהדוחק בשורת הניווט? רוצים גיוון? חדש, סקריפט שיעזור לכם מיוחד לפורום:
@נץ-החמה כשיהיה לי זמן אני יעשה את זה
1 או 2:?
@נץ-החמה אמר בנמאס מהדוחק בשורת הניווט? רוצים גיוון? חדש, סקריפט שיעזור לכם מיוחד לפורום:
- ניתן להוסיף את התוסף גם לפורום הזה (הצלחתי ואחרי שריעננתי את האתר התוסף נעלם מהפורום של @Men770)?
- כדאי להוסיף לרשימת הפורומים את פורום אוצר החכמה, ואת Men770|מערכות.
-
@נץ-החמה מה זה הפורום הזה?
-
@שניאור-זלמן-0 איזה?
-
@נץ-החמה של Men770|מערכות
-
@שניאור-זלמן-0 תסתכל כאן לקראת הסוף (כתוב 'או בפורום שלנו') זה הפורום שעליו דיברת.
-
@נץ-החמה זה תחת ימות? זה בדיוק אותו סוג פורום...
-
@שניאור-זלמן-0 יש עוד פורומים שדומים לפורום ימות המשיח.
-
פוסט זה נמחק! -
@yonatan טוב למי שרוצה יש פה את התוסף ביחד אם אוצר החוכמה ושל מאן מערכות
לא לשכוח להאסיר את הסקריפט בשם סרגל כלים כמו הסרטון הזה
bandicam 2021-04-04 16-39-44-248.mp4
ואז להתקין מחדש בקישור הזה סרגל כלים.user.js
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות