איך בונים שלוחות בתוך שלוחות עשיתי את זה ושמתקשרים לקו לא שומעים את זה
-
- ~~```
. תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות