תזכורת ספירת העומר. יש דבר כזה?
-
@קו-המכלול אמר בתזכורת ספירת העומר. יש דבר כזה?:
@brochabar האם ניתן שיהיה רק התזכורת והברכה ללא הפנייה לשיעור?
צריך להשתיק את M1094.
יחי המלך המשיח! -
@men770 הוי אומר?
-
@שניאור-זלמן-0 להעלות בהודעות > הודעה M1094 את הקובץ הזה
%D7%90%D7%9C%D7%A4%D7%99%D7%AA-%D7%A9%D7%A0%D7%99%D7%94-%D7%A9%D7%A7%D7%98.wav -
@yonatan בתפריט הראשי?
-
@שניאור-זלמן-0 בתפריט שבו אתה רוצה את התזכורת
-
@yonatan אני עושה א"ז בתפריט הראשי! (אני מגדיר את ההגדרות הנ"ל בתפריט)
-
@שניאור-זלמן-0 אז תשתיק את ההודעה בתפריט הראשי
-
@yonatan איך קוראים לזה?
-
@שניאור-זלמן-0 למה?
-
@yonatan לא משנה. הסתדרתי, ייש"כ גדול!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות