העברה לשלוחה בסיום צנתוק -לא עובד
-
במערכת שברשותי שלוחה מספר 3 מוגדרת כשלוחת תפריט שבה כתוב:
type=menu
check_did_and_go_to_folder=yesכמובן שלא שכחתי לשים בשלוחה 3 קובץ Did_Go_To
בתוך שלוחה 3 יש שני שלוחות צנתוק אוטמאטי בסגנון הבא :
type=tzintuk
list_tzintuk=123
tzintuk_end=/1
tzintuk_admin=yes
run_tzintuk_automat=yes
tzintuk_your_id=XXXXXXXXהמאזין מועבר ישירות מהשלוחה הראשית ע"י העברה לפי רשימה משה ו בסגנון:
type=template_filter
template_filter_active_go_to=/9
template_filter_none_go_to=/3כלומר: המאזין עובר לשלוחה 3 ומשם אם התקשר למערכת ממספר XXX יועבר לשלוחה /3/1 ואם ממספר YYY יועבר לשלוחה /3/2
הבעיות:
- המאזין מתקשר ומצנתק אבל בסיום הצנתוק המאזין חוזר לשלוחה 3 ולא מועבר לשלוחה 1 משום מה
2)המאזין תמיד מועבר לשלוחת צנתוק 1 למרות שנכנס משלוחה 2
הבעיה הכי קריטית כרגע היא הראשונה :למה בסיום הצנתוק אין העברה לשלוחה מספר 1?
תודה רבה לכל מי שטרח לקרוא עד הנה

- המאזין מתקשר ומצנתק אבל בסיום הצנתוק המאזין חוזר לשלוחה 3 ולא מועבר לשלוחה 1 משום מה
-
@jack מהו שלוחה 1?
2. מה מוגדר בתפריט הראשי לאן לעבור? -
@שאול 1.שלוחה 1 היא שלוחת הגבלת מאזינים במערכת.
היא מוגדרת כך:type=go_to_folder_count
go_to_folder_count=2
go_to_folder=/2
go_to_folder_big=/3ושלוחה 2 היא שלוחת ועידה
2.בשלוחה הראשית היא שלוחת העברה לפי רשימות.
מי שברשימה מועבר לשלוחה 9 ומי שלא- לשלוחה 3 -
@jack אמר בהעברה לשלוחה בסיום צנתוק -לא עובד:
כמובן שלא שכחתי לשים בשלוחה 3 קובץ Did_Go_To
פה הטעות!
ציטוט:
"את המיון של 'מי' להפנות ו'לאן' להפנות - עושים ע"י קובץ שנקראDid_Go_To.iniששמים בשלוחה הראשית,"כלומר גם אם ההגדרה להפנות הוא בשלוחה פנימית עדיין ההגדרה מי להפנות לאן צריך להיות בשלוחה הראשית
-
@שאול שמתי את הקובץ גם בשלוחה הראשית וזה לא עוזר
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות