• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    חוסר פרטים במערכת תכנים

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
    73 פוסטים 5 כותבים 2.9k צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • Y מנותק
      yonatan @תלמיד רבי מתוק
      נערך לאחרונה על ידי

      @תלמיד-רבי-מתוק תלחץ על השלוש נקודות בצד ותבחר6f9cb63a-2750-4ee1-8d7f-dd20f3444abf-image.png

      ת תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • Y מנותק
        yonatan
        נערך לאחרונה על ידי

        @תלמיד-רבי-מתוק מה להגדיר?

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ת מנותק
          תלמיד רבי מתוק @yonatan
          נערך לאחרונה על ידי

          @yonatan האם אתה יודע האיך הקו של דוד החקיין עובד זה יעזור לי מאד כי אני בערך רוצה אותו דבר

          Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • Y מנותק
            yonatan @תלמיד רבי מתוק
            נערך לאחרונה על ידי

            @תלמיד-רבי-מתוק לא יודע, תסביר. למה זה מיועד? מה בעצם צריך להיות שם? שלוחת סיפורים?

            ת תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ת מנותק
              תלמיד רבי מתוק @yonatan
              נערך לאחרונה על ידי

              @yonatan לשיעורים לפי סימינים ולפי סעיפים
              מדובר בשיעורים בספר כף החיים פאלאגי מאזמיר יש בספר הקדמה ו36 סימנים
              יש לי שיעורים על כל הספר - כל שיעור על כל כמה סעיפים

              Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • Y מנותק
                yonatan @תלמיד רבי מתוק
                נערך לאחרונה על ידי

                @תלמיד-רבי-מתוק מה אמור להיות כשנכנסים? כלומר השיעורים צריכים להיות בתפריט הראשי?

                ת 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ת מנותק
                  תלמיד רבי מתוק @yonatan
                  נערך לאחרונה על ידי

                  פוסט זה נמחק!
                  Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • Y מנותק
                    yonatan @תלמיד רבי מתוק
                    נערך לאחרונה על ידי yonatan

                    @תלמיד-רבי-מתוק אתה רוצה שאני יצור לך בתפריט הראשי 37 שלוחות (הקדמה ו36 סימנים) שבכל אחת מהם יהיה שיעור?

                    ת תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ת מנותק
                      תלמיד רבי מתוק @yonatan
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @yonatan בתפריט הראשי אמור להיות כמה שלוחות למשל שלוחה 1 זה להודעות יומיות שלוחה שתים זה מה שכתבתי לך זה השיעורים בספר כף החיים
                      ובשלוחה שלוש ספר מורה באצבע של החידא ג"כ לפי סימנים ולפי סעיפים
                      ושלוחה 4 שיעורים בספר ציפורן שמיר
                      שלוחה 5 שיעורים בספר קשר גודל
                      וכו' עוד כמה שלוחות כאלה
                      נשענים על הקב"ה
                      אין עליך אתה אדם מיוחד

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ת מנותק
                        תלמיד רבי מתוק @yonatan
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @yonatan ובשלושים ושבע שלוחות שצריך בשלוחה 2 אנכי רוצה שיהיה תפריט בחירת קובץ כי בכל אחד מה37 שלוחות יש בכל שלוחה בערך עשר שיעורים שזה הסעיפים
                        מקוה שהבנת בעזה''י

                        Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • Y מנותק
                          yonatan @תלמיד רבי מתוק
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @תלמיד-רבי-מתוק אמר בחוסר פרטים במערכת תכנים:

                          תפריט בחירת קובץ

                          ההגדרה ששמת בשלוחה 2? (start_select_file)

                          ת תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ת מנותק
                            תלמיד רבי מתוק @yonatan
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @yonatan לא הבנתי מה כבודו התכוון
                            את שלוחה 2 הגדרתי לפי כמה דברים שמצאתי בפורום ששלחו לי
                            אך שמתקשרים למערכת אין אפשרות כניסה ורק שומעים אם אתה רוצה שהשלוחה תפעל כתפריט בחירת קובץ הקש 1 ואם לא 2 ושאתה מקיש משה זה חוזר לתפריט הראשי
                            והולך וחוזר חלילה

                            Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • Y מנותק
                              yonatan @תלמיד רבי מתוק
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @תלמיד-רבי-מתוק כנראה השלוחה לא עובדת. אני משנה לך את זה לתפריט רגיל, בסדר?

                              ת B 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ת מנותק
                                תלמיד רבי מתוק @yonatan
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @yonatan שום בעיה אני סומך על הש"ית ואתה בתור שליח נאמן אהוב וחביב ונחמד

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ת מנותק
                                  תלמיד רבי מתוק @yonatan
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @yonatan מה לגבי הודעת פתיח לכל שלוחה ותפריט בחירת קובץ
                                  למשל שתכנס לסימן א יהיה הודעה : סימן א' לסעיף א' עד ד' הקש 1 ולסעיף ה' עד י הקש שתים וכו'
                                  האיך עושים זאת על הצד היותר טוב
                                  ואיפה אנכי יקליט את הפתיחות הללו באיזה הגדרות

                                  Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • B מנותק
                                    brochabar @yonatan
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @yonatan אמר בחוסר פרטים במערכת תכנים:

                                    @תלמיד-רבי-מתוק כנראה השלוחה לא עובדת. אני משנה לך את זה לתפריט רגיל, בסדר?

                                    לא מבין מה הבעיה
                                    להשמעת קבצים אם בחירת קובץ תגדיר כך

                                    type=playfile
                                    ;סוד שלוחה=השמעת קבצים
                                    start=select_up
                                    ;בחירת קובץ,בסיום משמיע הודעות לכיון מעלה
                                    say_files_amount=yes
                                    ;השמעת כמות קבצים בשלוחה
                                    say_file_number=no
                                    ;לאחר בחירת קובץ על תשמיעה את מספר הקובץ שנבחר
                                    
                                    Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • Y מנותק
                                      yonatan @brochabar
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @brochabar הוא רוצה שלוחות בפנים של סימנים, ובפנים של סעיפים, לסעיף א-ה שלוחה 1, סעיף ה-י שלוחה 2

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • Y מנותק
                                        yonatan @תלמיד רבי מתוק
                                        נערך לאחרונה על ידי yonatan

                                        @תלמיד-רבי-מתוק שמתי לך את כל השלוחות. כמה שלוחות לסעיפים יהיה בתוך שלוחה של סימן א' לדוגמא?

                                        B ת 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • B מנותק
                                          brochabar @yonatan
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @yonatan 👻 כמה זמן אתה עובד על זה?
                                          כך אקסס

                                          Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • Y מנותק
                                            yonatan @brochabar
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @brochabar אמר בחוסר פרטים במערכת תכנים:

                                            @yonatan 👻 כמה זמן אתה עובד על זה?
                                            כך אקסס

                                            שתי דקות, לא מסובך מדי..

                                            ת תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון