הפעלת צינטוק מתוזמן בעלות יחידה אחת
-
@קול-הקווים @שמואל-ש קבלו מה יצא כאן בזכותכם
-
@ישראל10 אמר בהפעלת צינטוק מתוזמן בעלות יחידה אחת:
היה כתוב אי שם בפורום [נראה לי שזה היה @קו-מהיר ] שאפשר לעשות הפעלת קמפיין אחד ואותו לשלוח לשלוחה של הפעלת צינטוקים.
אולי תסביר איך או שלח קישור לתועלת הציבור
-
@ישראל10 אמר בהפעלת צינטוק מתוזמן בעלות יחידה אחת:
@קול-הקווים @שמואל-ש קבלו מה יצא כאן בזכותכם
איך עשית שזה יהיה לפי סוף זמן קר"ש? איך זה מתעדכן בזמנים של כל יום?
-
@ישראל10 אמר בהפעלת צינטוק מתוזמן בעלות יחידה אחת:
היה כתוב אי שם בפורום [נראה לי שזה היה @קו-מהיר ] שאפשר לעשות הפעלת קמפיין אחד ואותו לשלוח לשלוחה של הפעלת צינטוקים.
איך אתה שולח קמפיין לקו לתוך שלוחה מסוימת ואיך קו יכול לבצע פעולות בקו אחר???
-
-
@שמואל-ש אני יודע מה סו"ז ק"ש ולפי זה עשיתי את זמן הצינטוק.
ואני משנה פעם בשבוע בערך את הזמן של הצינטוק, [כי יש לי את המרחב זמן שבין 10 ל15 דק'].
זהו -
@ישראל10 תודה רבה

-
@ישראל10 מי משלם אתה?
-
@קול-הקווים לבנתיים כן.
בהמשך אולי אני יעשה מצ'יינג של יחידות או משהו כזה.
אני אשמח לכל תרומה של יחידות. -
@ישראל10 אמר בהפעלת צינטוק מתוזמן בעלות יחידה אחת:
בהמשך אולי אני יעשה מצ'יינג של יחידות או משהו כזה.
מה כבר יש לך מישהו שמכפיל?

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות