• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    איך להגדיר מעבר לשלוחה רק באישור ההקלטה??

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר שאלות ועזרה הדדית
    10 פוסטים 4 כותבים 451 צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ח מנותק
      חברת MMS
      נערך לאחרונה על ידי חברת MMS

      https://f2.freeivr.co.il/topic/4/הקלטת-הודעות-מערכת-בשלוחה?_=1622921805501
      במודל זה, איך אני מגדיר שרק אם אישרו את ההודעה יעברו לשלוחה מסויימת??
      יישר כח למסייעים!

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • ה מנותק
        הליכוד
        נערך לאחרונה על ידי

        יש לך הכל כאן https://f2.freeivr.co.il/post/51792

        ש ח 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט -1
        • ש מנותק
          שאול @הליכוד
          נערך לאחרונה על ידי

          @הליכוד פשוט לא קראת את השאלה
          אז בפעם הבאה קודם כל תקרא היטב את השאלה, ואם אתה לא יודע עליה תשובה... פשוט אל תגיב

          ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • ה מנותק
            הליכוד @שאול
            נערך לאחרונה על ידי

            @שאול למה אתה מתעצבן בסך הכל בן אדם רצה לעזור לך!

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ה מנותק
              הליכוד
              נערך לאחרונה על ידי

              אבל אולי זה יעזור לך https://f2.freeivr.co.il/topic/2590/שלוחת-הקלטות/1

              נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט -1
              • ה מנותק
                הליכוד
                נערך לאחרונה על ידי

                או זה https://f2.freeivr.co.il/post/36733

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ה מנותק
                  הליכוד
                  נערך לאחרונה על ידי

                  https://f2.freeivr.co.il/

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ח מנותק
                    חברת MMS @הליכוד
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @הליכוד - השאלה שלי היא אודות המודול להקלטת הודעות מערכת M0000 וכדו'
                    עיין בקישור, ואז תענה..
                    יישר כח למסייעים!
                    אך השאלה עדיין בתקפה..

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • נ מנותק
                      נץ החמה @הליכוד
                      נערך לאחרונה על ידי נץ החמה

                      @הליכוד אמר באיך להגדיר מעבר לשלוחה רק באישור ההקלטה??:

                      אבל אולי זה יעזור לך https://f2.freeivr.co.il/topic/2590/שלוחת-הקלטות/1

                      @הליכוד אמר באיך להגדיר מעבר לשלוחה רק באישור ההקלטה??:

                      או זה https://f2.freeivr.co.il/post/36733

                      @הליכוד אמר באיך להגדיר מעבר לשלוחה רק באישור ההקלטה??:

                      https://f2.freeivr.co.il/

                      בפעם הבאה תכתוב את כל הקישורים בפוסט אחד, ואם אח"כ אתה רוצה לכתוב עוד - פשוט תערוך את הפוסט.

                      ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ה מנותק
                        הליכוד @נץ החמה
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @נץ-החמה אמר באיך להגדיר מעבר לשלוחה רק באישור ההקלטה??:

                        @הליכוד אמר באיך להגדיר מעבר לשלוחה רק באישור ההקלטה??:

                        אבל אולי זה יעזור לך https://f2.freeivr.co.il/topic/2590/שלוחת-הקלטות/1

                        @הליכוד אמר באיך להגדיר מעבר לשלוחה רק באישור ההקלטה??:

                        או זה https://f2.freeivr.co.il/post/36733

                        @הליכוד אמר באיך להגדיר מעבר לשלוחה רק באישור ההקלטה??:

                        https://f2.freeivr.co.il/

                        בפעם הבאה תכתוב את כל הקישורים בפוסט אחד, ואם אח"כ אתה רוצה לכתוב עוד - פשוט תערוך את הפוסט.

                        מה שתגיד

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון