תגובות על המודולים מבית יוסף חיים
-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
@יוסף-ח איפוס רשי"ת לא עובד. אומר yes ואז "שגיאה בהעברה לשלוחה הבאה" הגדרתי
type=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/api/Template/Entries.php api_add_0=password=**** api_add_1=templateId=6341 api_add_2=tyt=no api_add_3=private=yes password=password_adminאגב הקישור להפניית מאזין לפי חסוי מעביר לניתוב לקו חדשות
-
@yonatan אמר בתגובות על המודולים מבית יוסף חיים:
@יוסף-ח איפוס רשי"ת לא עובד. אומר yes ואז "שגיאה בהעברה לשלוחה הבאה" הגדרתי
type=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/api/Template/Entries.php api_add_0=password=**** api_add_1=templateId=6341 api_add_2=tyt=no api_add_3=private=yes password=password_adminמה זה שורה מספר שבע
-
@יוסף-ח אמר בתגובות על המודולים מבית יוסף חיים:
@yonatan אמר בתגובות על המודולים מבית יוסף חיים:
@יוסף-ח איפוס רשי"ת לא עובד. אומר yes ואז "שגיאה בהעברה לשלוחה הבאה" הגדרתי
type=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/api/Template/Entries.php api_add_0=password=**** api_add_1=templateId=6341 api_add_2=tyt=no api_add_3=private=yes password=password_adminמה זה שורה מספר שבע
סיסמה לשלוחה
-
פוסט זה נמחק! -
@yonatan אמר בתגובות על המודולים מבית יוסף חיים:
סיסמה לשלוחה
אני לא יודע אם אפשר לעשות סיסמה לשלוחת API עם הגדרה כזאת.
-
@שמואל-ש מציאות, זה מבקש סיסמה
-
@yonatan אמר בתגובות על המודולים מבית יוסף חיים:
@שמואל-ש מציאות, זה מבקש סיסמה
נכון, אבל כנראה שזה משבש את ה-API.
נשאל את המומחה שלנו ל-API ר' @אהרן-שובקס
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות