סקרים
-
מישהו יודע האם יש אפשרות לעשות בסקר למשל 20 אפשרויות
-
@0733516220 דרך קבלת נתונים
-
@0733516220 איך בונים סקר נורמלי שיעבוד טוב ובחשיאות?
-
תגדיר
type=seker_questions
seker_questions_amunet=7
ותכנס לניהול דרך הטלפון ותיצור דוגמה דרך שם תלך לאתר ותוכל לעשות הכל -
איך מגדירים זאת
-
@ננננננננננננננננ אתה נכנס לניהול מערכת הנה הקישור זה call2all.co.il אם המערכת בשרת הפריווט אז זה private.call2all.co.il
אתה נכנס ללשונית מערכת תוכן ואז אתה פותח שלוחה חדשה ובוחר השמעת קבצים
לאחר מכן אתה נכנס לשלוחה שיצרת ולוחץ על לשונית הגדרות מתקדמות אם יש ב"כופסה" הגדרות - מילים באנגלית אז אתה מוחק אותם ומגדיר את ההגדרה למטה אם לא אז ג"כ אתה מדביק את ההגדרות ש @קול-הקווים הביא לךtype=seker_questions seker_questions_amunet=7לוחץ שמור וזו
לאחר מכן מחייג למערכת בשלוחה 0 - ניהול אתה לוחץ 1 ואז את השלוחה שהגדרת בה את ההגדרות מקודם ויש לך אפשרות להקליט את התשובותאף פעם לא עשיתי את זה אבל כך ניראה לי, שחברי הפורם יתקנו אותי אם עשיתי טעות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות