• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    לא נפתר החלפת הודעת מערכת 'נא הקש את הסיסמה'

    שאלות ועזרה הדדית
    5
    54
    1392
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • פ
      פיסטוק פרווה מומחה נערך לאחרונה על ידי

      הסיפור פה מאד מוזר...

      י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ק
        קו מהיר מורחק @חנון המרבה נערך לאחרונה על ידי

        @חנון-המרבה ?...

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • י
          יוסף ח מומחה @פיסטוק פרווה נערך לאחרונה על ידי יוסף ח

          @פיסטוק-פרווה אמר בהחלפת הודעת מערכת 'נא הקש את הסיסמה':

          הסיפור פה מאד מוזר...

          אתה מצטט מה ש @חנון-המרבה אמר כאן

          ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • י
            יוסף ח מומחה @אא1 נערך לאחרונה על ידי

            @אא1 אמר בהחלפת הודעת מערכת 'נא הקש את הסיסמה':

            @חנון-המרבה אמר בהחלפת הודעת מערכת 'נא הקש את הסיסמה':

            @אא1 יש לך הגדרות מיותרות הEXT או בIVR (לא שאני חושב שזה קשור, אבל לך תדע)
            הסיפור מוזר לחלוטין....

            ב-EXT

            type=menu
            password=1111
            

            ב-IVR

            ;ב"ה
            language=he
            voice=Osnat
            copy_link=no
            

            נראה לי בסדר גמור, לא?
            [אגב, בלי קשר (כנראה, אבל איך אמרת, לך תדע) יש אצלי בעיה שלא נפתרה בינתיים של הקראת קול גבר בשלוחת קבלת נתונים למרות שהוגדר אחרת ב-IVR, ובאחת השלוחות ניסיתי גם להגדיר בנפרד לשלוחה עצמה ולא עזר. זה נמצא כאן]

            ההגדרות בסדר.

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ק
              קו מהיר מורחק @יוסף ח נערך לאחרונה על ידי

              פוסט זה נמחק!
              י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • י
                יוסף ח מומחה @קו מהיר נערך לאחרונה על ידי

                @קו-מהיר אמר בהחלפת הודעת מערכת 'נא הקש את הסיסמה':

                @יוסף-ח ???????????????????

                ?

                ק 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ק
                  קו מהיר מורחק @יוסף ח נערך לאחרונה על ידי

                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט -1
                  • ק
                    קו מהיר מורחק @יוסף ח נערך לאחרונה על ידי

                    פוסט זה נמחק!
                    י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט -1
                    • י
                      יוסף ח מומחה @קו מהיר נערך לאחרונה על ידי

                      @קו-מהיר אמר בהחלפת הודעת מערכת 'נא הקש את הסיסמה':

                      @יוסף-ח אמר בהחלפת הודעת מערכת 'נא הקש את הסיסמה':

                      @קו-מהיר אמר בהחלפת הודעת מערכת 'נא הקש את הסיסמה':

                      @יוסף-ח ???????????????????

                      ?

                      תפסיק לכתוב דברים בלי קשר...

                      אתה תייגת אותי ועשית סימני שאלה כאן

                      ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ק
                        קו מהיר מורחק @יוסף ח נערך לאחרונה על ידי

                        @יוסף-ח
                        צודק מחקתי, משהו שיחק לי עם המכשיר וכלה שטויות העיניין סודר, סליחה לכולם.

                        י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • י
                          יוסף ח מומחה @קו מהיר נערך לאחרונה על ידי

                          @קו-מהיר אמר בהחלפת הודעת מערכת 'נא הקש את הסיסמה':

                          @יוסף-ח
                          צודק מחקתי, משהו שיחק לי עם המכשיר וכתב שטויות העיניין סודר, סליחה לכולם.

                          הכל בסדר, העיקר שהכל סודר.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • חנון המרבה
                            חנון המרבה @אא1 נערך לאחרונה על ידי

                            @אא1 אין לי מה להגיד לך, הכל נראה בסדר, תפנה לשירות לקוחות (יש לך עוד קבצי INI בשלוחה?!)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון