לחסום חזרה
-
איזה מקשאתה רוצה לחסום, הסולמית או הכוכבית?!
-
כן בדיוק הסולמית והכוכבית
-
@עמוד-הימני-פטיש-החזק אמר בלחסום חזרה:
@בנועם פשוט שזה יהיה שלוחה שמנתקת את השיחה ואם אתה רוצה שישמעו שם קבצים תעשה שבסוף יהיה הפנייה לשלוחה שמנתקת
מה רע בזה?
-
@עמוד-הימני-פטיש-החזק
זה תפריט שלם איך אני יכול לעשות את זה לשלוחת ניתוק -
@בנועם תגדיר שכדי לחזור שלוחה אחת אחורה (דהיינו סולמית) יהיה מקש לא רלוונטי (כמו 888)
up=888וכמו"כ לגבי כוכבית - כך
root=888 -
@בנועם אני חושב שזה ההגדרה
type=hangup -
@חנון-המרבה
אלו ההגדרות של מקשי הכוכבית והסולמית בשלוחה? -
-
@בנועם אם תגדיר את זה בקובץ של השלוחה זה יהיה הכוכבית והסולמית של השלוחה
-
@עמוד-הימני-פטיש-החזק נו, מה הבעיה?! הוא רוצה את זה רק לשלוחה מסויימת
-
@חנון-המרבה
זה בסדר גמור תודה לך ולכולם -
@חנון-המרבה אמר בלחסום חזרה:
@בנועם תגדיר שכדי לחזור שלוחה אחת אחורה (דהיינו סולמית) יהיה מקש לא רלוונטי (כמו 888)
up=888וכמו"כ לגבי כוכבית - כך
root=888הרעיון הזה לא עוזר לשלוחת ניהול, אם אני רוצה שכשיקיש כוכבית לא יחזיר אותו לתפריט ראשי.
-
@שלמה-צובל נכון, שמה יש כללי משחק שונים ואין כלל שליטה על שום חלק מהשלוחה הזאת.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות