מדריך מטורף: כיצד לבנות תא קולי אמיתי ומיוחד, כמו בכל חברות התקשורת(עם ההקלטות המקוריות). שווה!!!
-
עקב זה שבחלק מחברות התקשורת תא קולי זה תוספת תשלום כל חודש, החלטתי לעשות לכם מדריך על תא קולי רגיל לכל דבר והוספתי לכם גם את ההקלטות המקוריות של התא הקולי!!!
שימו לב שבכדי להקל עליכם כתבנו את ההגדרות בעברית ושורה מתחת באנגלית...
דבר ראשון עושים בהגדרות של הטלפון שלכם הפנית שיחה עם אין מענה למספר שאותו תקצו לתא קולי, ובשביל שאחרי שאתם לא עונים אז יעשה צליל חיוג קצת שונה כי המערכת זה מספר נייח, לכן ניתן לבטל את הצליל חיוג במערכת על ידי ההגדרה הזאת בקובץ ה ivr של המערכתביטול צליל חיוג למערכת no_ringing=yes
שלב ראשון:
נצתרך להוסיף את הטלפון שלנו לרשימת הצינטוקים, שבכך כל מי שיעבור לתא הקולי וישאיר הדעה ישלח לנו צינטוק.
אז נגדיר בשלוחה הראשית:מודול צינטוקים type=tzintuk לאיזה רשימת צינטוקים יוסיף list_tzintuk=1
ונוסיף את מספר הטלפון שלנו לרשימת הצינטוקים.
שלב שני:
אחרי שהוספנו את מספר הטלפון שלנו לרשימת הצינטוקים, נמחק את ההגדרות בשלוחה הראשית, ונשים את ההגדרות האלו:הפניה לפי רשימת תפוצה type=template_filter מספר רשימת תפוצה להפניה template_filter=1 לאן יעבור מי שברשימת תפוצה template_filter_active_go_to=/2 לאן יעבור מי שלא ברשימת תפומה template_filter_none_go_to=/4
ונוסיף את מספר הטלפון שלנו לרשימת התפוצה בלשונית "שיגור הודעות".
שלב שלישי:
נצתרך עכשיו להגדיר שלוחת הקלטות, ששם מי שיעבור לתא הקולי יוכל להשאיר לנו הודעה ואחר כך נוכל לשמוע אותה.
אז נפתח שלוחה 1 ונגדיר בה:סוג השלוחה: הקלטות type=record אישור ההקלטה על ידי הקשה על # record_ok=# לאיזה שלוחה לשמור את ההקלטות folder_move=/2 לא להגיד מספר הקלטה בסיום say_record_number=no לא לאפשר שמיעה/הקלטה מחודשת say_record_menu=no לאיזה שלוחה ללכת בסיום record_end_goto=/3 הגדרה שבכל מקרה בו תאושר ההקלטה יישלח צינתוק record_end_run_tzintuk=yes מספר רשימת הצינתוקים שישלח צינתוק list_tzintuk=1
ונעלה לשלוחה את ההקלטה
m1012.wav, ונשנה את ההודעת מערכת לM1012
.
ונעלה עוד לשלוחה את ההקלטהquiet.wav, ונשנה את ההודעת מערכת לM1452
.
ונעלה עוד לשלוחה את ההקלטהquiet.wav, ןנשנה את ההודעת מערכת לM1305
.
שלב רביעי:
אחרי שהגדרנו שלוחת הקלטות, עכשיו נגדיר שלוחה לשמיעת ההקלטות, אז נפתח שלוחה 2 ונגדיר בה:השמעת קבצים type=playfile הגדרה שעל ידי הקשה על שבע גם מי שלא מנהל ישמע את פרטי ההודעה say_details_message=date,time,phone,menu_routing לאן יעבור בסיום playfile_end_goto=/3
ואם אתם רוצים להגדיר סיסימה לשלוחה, ובכך רק מי שיודע את הסיסמה יוכל לשמוע את ההודעות, יש להגדיר:
סיסמה לשלוחה password=1234
וכמובן יש לשנות את הספרות "1234" לספרות שתרצו.
שלב חמישי:
עכשיו נצתרך לפתוח שלוחה לניתוק השיחה, שכך בסיום ההקלטה יתנתק לו השיחה. אז נפתח שלוחה 3 ונגדיר בה:שלוחת ניתוק שיחה type=hangup
שלב שישי:
עכשיו נצתרך לפתוח שלוחה שבה מי שיועבר לתא הקולי ישמע: השיחה מועברת לתא הקולי הגעתם לתא הקולי בטלפון מספר 05444444444 נא להשאיר הודעה לאחר ישמע הצליל.
ולכן נפתח שלוחה 4 ונגדיר בה:השמעת מספר type=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/Number_ApiDID.php מספר להשמעה api_add_0=ApiDID=0544444444 לאן יעבור בסיום api_add_1=go_to=/1
ובמקום ה 0544444444 נכתוב את מספר הטלפון שעבורו מיועד התא קולי.
ונעלה לשלוחה את ההקלטהm0000.wav, ונשנה את ההודעת מערכת לM0000
.
ונעלה עוד לשלוחה את ההקלטהquiet.wav, ונשנה את ההודעת מערכת לM1080
.
ונעלה עוד לשלוחה את ההקלטהquiet.wav, ונשנה את ההודעת מערכת לK0556
.
ונעלה עוד לשלוחה את ההקלטהquiet.wav, ונשנה את ההודעת מערכת לK0555
.שלב שביעי:
להכנס להגדרות הטלפון שלכם ולעשות הפניה אם אין מענה.בהנאה!!!
לתגובות לחצו כאן
-
-
-