שידור חי בשתי שלוחות
-
האם יש אפשרות שישמעו את אותו השידור בשתי שלוחות?
לדוגמא. המורה משדר שיעור בשלוחה 0
וישמעו את השיעור גם בשלוחה 8 וגם ב1/4
אשמח אם תענו. -
ל לעזור לכולם סימן נושא זה כשאלה ב
-
@לעזור-לכולם אמר בשידור חי בשתי שלוחות:
האם יש אפשרות שישמעו את אותו השידור בשתי שלוחות?
לדוגמא. המורה משדר שיעור בשלוחה 0
וישמעו את השיעור גם בשלוחה 8 וגם ב1/4
אשמח אם תענו.בדיקה קצרה באינדקס הקישורים! תמיד נסה לחפש לפני כל שאלה!
בבקשה -
@noam-the-general
תסמן כנושא שנפתר...., -
-
@noam-the-general אמר בשידור חי בשתי שלוחות:
@לעזור-לכולם אמר בשידור חי בשתי שלוחות:
האם יש אפשרות שישמעו את אותו השידור בשתי שלוחות?
לדוגמא. המורה משדר שיעור בשלוחה 0
וישמעו את השיעור גם בשלוחה 8 וגם ב1/4
אשמח אם תענו.בדיקה קצרה באינדקס הקישורים! תמיד נסה לחפש לפני כל שאלה!
בבקשהרק תענה לי אם זה גם על שידור חי או רק על חדר ועידה
כי אני צריך שידור חי בשתי שלוחות -
@לעזור-לכולם
זה אותו רעיון! תעשה למאזינים חדר ועידה על השתק (שידור חי) ולמי שמשדר, כניסה כמנהל! בכדי שיצא מושלם אז תבטל את ההקשות של המאזינים! מקווה שעזרתי... -
ל לעזור לכולם סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות