פתיח אישי בתפריט
-
מישהו יודע איך עושים בתפריט הראשי
פתיח אישי לפי מספר מחייג -
-
@שרות-פלוס-ivr
אני לא רוצה שלוחה בפני עצמה
אני רוצה שבתפריט הראשי זה ישמיע לו הודעה אישית
לפני התפריט -
@שאול-ני-ו אפשר דרך הודעת קמפיין, תצטרך לפתוח לכל מספר קמפיין חדש.
-
@שרות-פלוס-ivr אמר בפתיח אישי בתפריט:
@שאול-ני-ו אפשר דרך הודעת קמפיין, תצטרך לפתוח לכל מספר קמפיין חדש.
נראה לי שזה מה שאני יצטרך לעשות
תודה רבה! -
@שרות-פלוס-ivr אמר בפתיח אישי בתפריט:
@שאול-ני-ו אפשר דרך הודעת קמפיין, תצטרך לפתוח לכל מספר קמפיין חדש.
@שאול-ני-ו ואם תרצה שישמיע לכל אחד את הודעת הקמפיין שלו ולא תצטרך להגדיר את כל ההגדרות לכל רשימת תפוצה (אם יש לך הרבה), ניתן להשתמש עם המודול הזה שבנה בשבילנו @אהרן-שובקס.
-
@שמואל-ש אמר בפתיח אישי בתפריט:
@שרות-פלוס-ivr אמר בפתיח אישי בתפריט:
@שאול-ני-ו אפשר דרך הודעת קמפיין, תצטרך לפתוח לכל מספר קמפיין חדש.
@שאול-ני-ו ואם תרצה שישמיע לכל אחד את הודעת הקמפיין שלו ולא תצטרך להגדיר את כל ההגדרות לכל רשימת תפוצה (אם יש לך הרבה), ניתן להשתמש עם המודול הזה שבנה בשבילנו @אהרן-שובקס.
אני מעדיף שזה יהי בתפריט הראשי
תודה -
@שאול-ני-ו
פשוט תעביר את כולם לשלוחת הודעות אשיות , תוריד הודעות מערכת בשניה שקט , מי שהושאר לו הודעה ישמע אותה בכניסה ומיד אחכ לתפריט ומי שאין לו הודעה לא ישמע כלום אלא יגיע ישר לתפריט, תעשה אופציה למחיקה או דלוג במקשים כוכבית וסולמית ותאמר את זה בהודעת ברוכים הבאים בשלוחת רישום שקט לרשימת תפוצה = משהו כמו - ברוך הבא ,שים לב להודעות שיתקבלו במענה לפניתך, ההודעות יקפצו בכניסתך למערכת, ניתן למחוק.....לדלג.... וזו תהיה הודעה חד פעמית מאחר ונרשם לתפוצה.
אם כתבתי מדי בקיצור תשאל.
אצלנו זו אחת האופציות הכי שוות בארגון. לקוח לא ענה-הושארה לו הודעה וכשיתקשר ישמע מיד.
בהצלחה!