צנתוק לאחר שידור חי
-
האם יש איזה טריק איך לגרום להפעיל צנתוק לאחר שידור חי?
-
O oze סימן נושא זה כנושא רגיל ב
-
O oze סימן נושא זה כשאלה ב
-
@oze תעשה שהשלוחה שיוצאים אליה אחרי השידור חי תיהיה שלוחה של הפעלת צינטוק
(אם אתה מבין ב PHP תוכל לעשות בקלות שגם אם סיימו את השידור חי בניתוק, ישלח צינטוק)
-
יש אפשרות לעשות צינטוק אוטומטי ב'התחלת' שידור חי / חדר ועידה?
-
תעשה שעוברים דרך שלוחה שמפעילה צינתוק
[תוכל להחליף את ההודעה "הצינתוק הופעל בהצלחה" לשקט]
-
@מישהו-משהו אמר בצנתוק לאחר שידור חי:
יש אפשרות לעשות צינטוק אוטומטי ב'התחלת' שידור חי / חדר ועידה?
אפשר לעשות כך:
type=tzintuk tzintuk_admin=yes list_tzintuk=מספר רשימת הצינטוקים tzintuk_end=/לאן יעבור לאחר הפעלת הצינטוק(לפתיחת השידור החי) run_tzintuk_automat=yes -
@oze אמר בצנתוק לאחר שידור חי:
האם יש איזה טריק איך לגרום להפעיל צנתוק לאחר שידור חי?
כדאי שתסמן את הנושא כנפתר
-
O oze סימן נושא זה כנושא רגיל ב
-
O oze סימן נושא זה כשאלה ב
-
O oze סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות