מה כותבים במאפיינים בשלוחה שלשליחת צינתוקים?
-
מה כותבים במאפיינים בשלוחה שלשליחת צינתוקים?
-
@שמ אמר במה כותבים במאפיינים בשלוחה שלשליחת צינתוקים?:
מה כותבים במאפיינים בשלוחה שלשליחת צינתוקים?
הסתדר!
שאלה קטנה אחרת, בשלוחה /8/2 יש השארת הקלטות, איך מגדירים שלאחר שמירת ההקלטה זה יעבור לשליחת צינתוק?
תודה,
אני קצת מתחיל... -
@שמ תוסיף בשלוחה
list_tzintuk=כאן תרשום מספר רשימה record_end_run_tzintuk=yes -
@שרות-פלוס-ivr תודה.
-
@שמ פעם הבאה תפתח את השאלה הזו בשרשור חדש
-
@שמ אמר במה כותבים במאפיינים בשלוחה שלשליחת צינתוקים?:
@שמ אמר במה כותבים במאפיינים בשלוחה שלשליחת צינתוקים?:
מה כותבים במאפיינים בשלוחה שלשליחת צינתוקים?
הסתדר!
שאלה קטנה אחרת, בשלוחה /8/2 יש השארת הקלטות, איך מגדירים שלאחר שמירת ההקלטה זה יעבור לשליחת צינתוק?
תודה,
אני קצת מתחיל...אמר במה כותבים במאפיינים בשלוחה שלשליחת צינתוקים?:
@שמ תוסיף בשלוחה
list_tzintuk=כאן תרשום מספר רשימה record_end_run_tzintuk=yesשים לב שזאת לא שלוחה חדשה אלא שלוחת ההקלטות עצמה שולחת צינתוק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות