הגדרות כלליות בקובץ ivr
-
האם ניתן להגדיר שבכול שלב במערכת , הן בתפריטים והן בהשמעות
המאזין יועבר בהקשה על # לתפריט קודם ובהקשה על * לתפריט ראשי.
כמו כן האם ניתן להגדיר בivr הנ"ל הקשה כל 3* ? -
כן
את החצי השני לא הבנתי. -
@מנסה
איך?
הקשה כל כוכבית שלוש, בכול שלב תעביר לדוגמא לשלוחה מסויימת שתהיה מענה קולי. -
control_play*=root control_play#=returnזה החלק הראשון להשמעת קבצים
root=* up=#זה לתפריט
אני חושב שאם תגדיר משהו ל* לא תוכל להגדיר משהו אחר ל*3 כי הכוכבית תפעל מיד
-
@מנסה
תודה -
@מנסה אמר בהגדרות כלליות בקובץ ivr:
control_play*=root control_play#=returnזה החלק הראשון להשמעת קבצים
root=* up=#זה לתפריט
אני חושב שאם תגדיר משהו ל* לא תוכל להגדיר משהו אחר ל*3 כי הכוכבית תפעל מיד
אלא אם כן תגדיר תפריט בעל 2 מספרים(אבל זה קצת מסובך, כי אם המאזין יקיש * כדי לעבור לתפריט הראשי ויקיש מיד כל מספר אחר, זה לא יעבוד רק אם תגדיר *1 לשלוחה 1 בתפריט הראשי וכן הלאה, מקווה שלא סיבכתי )
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות