שלוחות מרובות
-
איך אפשר ליצור שלוחות רבות במערכת בצורה קלה (תפריט של 500 שלוחות תפריט ובתוך כל שלוחה 7 שלוחות שונות (אותו דבר בתוך כל שלוחה)
תודה רבה
בעבר השתמשתי בפיתוח של "אהבת ישראל" אבל זה כבר לא עובד -
@יששכר-יעקב דבר איתי במייל PP033080120@GMAIL.COM
ע"ב אקסס מכאן -
צור קודם אקסל עם כל השלוחות לפי האקסס ואח"כ תעתיק לטבלה באקסס ותשלח
-
@יששכר-יעקב נ.ב. כמנסה ועוד לקרא, תבדוק טוב שיש לך את כל ההגדרות, לפני שהשלוחות מתחילים להתמלא בתכנים, ואז יהיה לך קשה לשנות כ"א בנפרד. הריני חוזר בי, עיין להלן
-
@צבי-10 נ. ב. ב. אפשר תמיד לשנות את ההגדרות ושוב להריץ את האקסס גם אחרי שהשלוחות מתמלאות תכנים
-
@אבוב רק על הקובץ ext? איפה?
-
@צבי-10 אמר בשלוחות מרובות:
@אבוב רק על הקובץ ext? איפה?
לא הבנתי מה השאלה...
אם חסר לך הגדרה באקסס אתה פשוט מעתיק שו"פ את הטבלה מהאקסל (כמובן אחרי שהופת את ההגדרה החסרה) ומריץ שוב, זה לא פוגע בשלוחה רק כותב מחדש את הקובץ ext (יש לציין שהוא מוחק את הקודם ומעלה חדש) -
@אבוב חשבתי שהוא מייצר שלוחה חדשה ודורס את הישנה.
-
@צבי-10 אמר בשלוחות מרובות:
@אבוב חשבתי שהוא מייצר שלוחה חדשה ודורס את הישנה.
אז זהו שלא, הוא רק מייצר קובץ ext חדש ודורס את הישן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות