שידרוגים בשופינגפון (מס' 11)
-
ב"ה
אז היום הבאנו לכם שידרוג מאוד משמעותי שרבים ביקשו אותו וחיכו וציפו לו, והוא גם פותר כמה קשיים על הדרך, אבל לפני כן נציג שידרוג משמעותי לא פחות.
תשלום על קניות ישנות באתר, ואפשרות לא להתייחס בכלל לקניות שלא שולמו.
השידרוג הראשון מורכב משני חלקים.
הקדמה: בוודאי אתם יודעים שהקניות יכולים להיות מתויגים בסטטוס שלהם ב 3 אפשרויות, נשמרה, שולמה, סופקה (למי שלא יודע, ראה הסבר מפורט למטה), ובוודאי אתם גם יודעים על האפשרות של חסימת קניות למי שיש לו קניות שלא שולמו, כלומר לקוח שיש לו קניות בסטטוס "נשמרה", המערכת תחסום אותו מלקנות בחנות עד שישלם את הקניות הישנות.
א. תשלום באתר על קניות ישנות
אז עד היום זה עבד רק בטלפון, אבל באתר היה הקנייה חופשית (לא לעניין נכון?..), אז מהיום גם באתר הלקוח לא יוכל לרכוש עד שישלם את כל חובותיו..., כמובן זה גם אומר שיוצגו בפניו כל הקניות הישנות, וכן אפשרות למעבר לתשלום באשראי המוגדר בחנות.ב. אפשרות העלמת ההתייחסות לקניות שלא שולמו
עד היום היה רק שני אופציות, או חסימה טוטאלית, או רק תזכורת, כלומר הצגה ללקוח שיש לו קניות שלא שולמו, אבל עדיין יש לו בחירה אם לעבור לתשלום או להמשיך (ולשלם פעם אחרת...).
מהיום נוספה אופצייה שלישית, שהמערכת לא תתייחס בכלל לקניות שלא שולמו, כמובן האופציה תעבוד גם בטלפון וגם באתר, כל מה שעליכם לעשות זה להגדיר זאת בהגדרות החנות.ניהול לקוחות החנות
ועכשיו נציג את השידרוג שכל כך חיכיתם לזה.
מהיום ניתן להוסיף, למחוק, לערוך, לקוחות בחנות שלכם!!!.
ובכן מה זה אומר? שימו לב!
א.
כל לקוח שנכנס לחנות שלכם, תוכלו מעתה לערוך את פרטיו בחנות שלכם (בכרטיסייה לקוחות), אך שימו לב העריכה שלכם תשפיע אך ורק על פרטי הלקוח בחנות שלכם, ולא על פרטיו המקוריים, וככה הצלחנו גם לתת גמישות לבעלי החנויות (כמו שביקשתם...), וגם לשמור על פרטיות הלקוחות, ולתת להם להיות בעלים על פרטיהם.
ב.
כאשר תמחקו לקוח, זה רק ישפיע על החנות הזו, כלומר שהלקוח יצטרך להירשם שוב לחנות זו, אך הלקוח בעצמו נשאר במערכת הכללית, ולא יצטרך להירשם הרשמה כללית שוב.
ג.
כאשר תוסיפו לקוח, יהיה לכך משמעות רק כאשר הלקוח ייכנס לחנות שלכם, וכך יתחבר הלקוח שהוספתם אתם, ללקוח הכללי במערכת שלנו (וזה יהיה על פי מספר הטלפון שהכנסתם!!).
ומה זה עוזר לכם? אז תקשיבו טוב:- ברגע שאתם הוספתם לקוח, אם הלקוח עדיין לא היה רשום בכלל למערכת הכללית (ובמקרה רגיל הוא היה אמור להירשם עכשיו עם כל הפרטים), אז אתם פשוט חסכתם לו את המאמץ!!, הוא ישמע שיש כבר פרטים שלו במערכת (הפרטים שאתם הכנסתם), והוא יוכל פשוט לאשר אותם ולהיכנס מייד מבלי להצטרך לעבור את כל ההרשמה (שלוקח קצת זמן למי שניסה...).
- חשוב ביותר!!!!, מהיום אתם יכולים לחסום גישה לחנות שלכם למי שאתם לא מכירים, איך? פשוט, בהגדרות החנות אתם מגדירים "חסימת כניסה לחנות ללקוחות שאינם רשומים", ואז רק מי שאתם הכנסתם לרשימה, יוכל להיכנס לחנות (כלומר רק לקוחות רשומים מאושרים לכניסה, וממילא כאשר תגדירו כך כאשר עדיין אין שום לקוח, התוצאה יהיה שרק מי שאתם אישרתם נכנס).
ומה תעשו אם לקוח שכבר רשום, ואתם רוצים לחסום אותו?
אה זה פשוט!, או אפשר לחסום אותו, כמו תמיד, והפעם גם אפשר למחוק אותו, אך כמובן שהאפשרות של חסימה עדיפה, מכיון שככה הלקוח גם מוכר וגם חסום...
וכמובן כמעט שכחנו, את הלקוחות ניתן להוסיף אחד אחד, וגם ע"י העלאת קובץ אקסל!
שימו לב רק לנקודה חשובה, לא ניתן להוסיף לקוחות עם טלפון שכבר קיים במערכת או בחנות, וכן לא ניתן להוסיף לקוחות עם שני מספרי טלפון זהים!
הסבר על סטטוס קניות
ישנם מכירות שמזמינים מראש אך התשלום מתבצע כאשר באים לאסוף את ההזמנה, בדיוק בשביל מכירות כאלו נועד הסטטוס "נשמרה", כלומר הקנייה נשמרה עם כל ההגדרות (המלאי עודכן וכו'), אבל עדיין לא שילמו עליו.
ברגע שהלקוח יאסוף וישלם, המוכר ייכנס לאתר ויסמן בסטטוס שהקנייה "שולמה", וככה יקל עליו לעקוב אחרי מי שכבר שילם ומי שעדיין לא.
מצד שני ישנם מכירות שהתשלום מתבצע מייד בטלפון (לדוגמה חנות שמוכרת מוצרים בהזמנה טלפונית) שרוצים שכל מכירה תחויב מייד בתשלום, ולכן אצלם לא כ"כ רלוונטי הסטטוס של "נשמרה", ולכן ניתן להגדיר שהקניות ייהפכו מייד לסטטוס "שולמה".
אבל עדיין המוכר רוצה לעקוב אחרי מי שכבר סיפקו לו את המוצר ואחרי מי שעדיין צריך לספק, ולכן יש את האופציה של "סופקה", והמוכר נכנס אחרי כל קנייה שהוא מספק ומשנה את הסטטוס....
מצד שלישי ישנם כאלו מכירות, שההזמנה מחייבת..., וגם אם לא הגעת לאסוף את המוצרים שלך תחויב בתשלום, ואין המערכת אחראית...., במקרים כאלו נוכל להגדיר שכל הקניות יוגדרו מייד ל"סופקה".