• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    הקלטת כל השיחות שנכנסות למערכת

    שאלות ועזרה הדדית
    5
    8
    402
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • נ
      נדיס נערך לאחרונה על ידי

      מה צריך להגדיר כדי שכל השיחות שנכנסות לקו יוקלטו ויישלחו למייל?
      תודה רבה

      7 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • 7
        795069962 @נדיס נערך לאחרונה על ידי 795069962

        @נדיס אמר בהקלטת כל השיחות שנכנסות למערכת:

        מה צריך להגדיר כדי שכל השיחות שנכנסות לקו יוקלטו ויישלחו למייל?
        תודה רבה

        שליחת דוחות והקלטות למייל
        שימו לב לעדכון חדש
        קובץ ymgr בכל מקרה מומר לקובץ html גם אם לא תגדירו שליחה למייל
        וכן ההקלטות נמצאות בתוך סל המחזור במערכת שלכם למשך 30 יום, תחת תיקיית QueueRecord
        ולכן ברירת מחדל הוא שהקבצים לא נשלחים למייל
        אם בכל זאת חשוב לכם שההקלטות או הדוחות יגיעו גם למייל אז ניתן להגדיר זאת.

        הדוחות עובדים בצורה של דוח מתמלא יומי, כאשר כל יום הקובץ מוחלף

        במידה ותגדירו שליחה למייל של ההקלטה, כל הקלטה תשלח למייל מיד בסיום השיחה
        להגדרת שליחת ההקלטות למייל

        queue_record_send_mail=yes
        אם ברצונכם שהדוחות ישלחו למייל בסיום כל שיחה (בטבלה יהיה דוח כל השיחות מהתאריך של היום ועד לשיחה האחרונה )
        תגדירו

        queue_log_send_mail=yes
        כדי לקבל מייל על שיחות שלא נענו ע"י נציג, אם לקוח ניתק או יצא מהתור או על כל שיחה שנכשלה יש להגדיר

        queue_no_continue_send_mail=yes
        ברירת מחדל כאשר מוגדר לשלוח למייל
        זה נשלח לכתובות ועם השם המופיעים בהגדרות המשתמש שלכם
        ניתן להגדיר שבשלוחה זו האימייל ישלח למייל אחר
        ולכן להוסיף בשם של הנשלח בנוסף על מה שכתוב במשתמש

        queue_email_address=aa@a.co.il
        queue_email_name=משה מחלקת ניהול נציגים
        עד כאן ההגדרות בקובץ הגדרות שלוחה

        כאן המקור

        נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • נ
          נדיס @795069962 נערך לאחרונה על ידי

          @795069962 זה רק במודול ראוטינג אני רוצה שכל שיחה שתיכנס למערכת תוקלט

          ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ל
            לעזור לכולם מומחה @נדיס נערך לאחרונה על ידי

            @נדיס
            איזה שיחה, האזנה לקבצים למשל?

            נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • נ
              נדיס @לעזור לכולם נערך לאחרונה על ידי

              @לעזור-לכולם כן, יש לי מערכת עם הזנת נתונים, וכדי לייעל את המערכת אני רוצה לשמוע את תהליך השיחה של המתקשר אם הוא מסתדר או שהוא נתקע ובשביל זה אני רוצה להגדיר בשלוחה הראשית שכל השיחות יוקלטו

              ל מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ל
                לעזור לכולם מומחה @נדיס נערך לאחרונה על ידי

                @נדיס
                לדעתי רק על ידי API אך כדאי לשמוע את דעת המומחים כאן

                6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • 6
                  613 @לעזור לכולם נערך לאחרונה על ידי

                  @לעזור-לכולם אני לא חושב שיש דרך להקשיב ע"י API
                  הדרך היחידה לדעתי זה ע"י שכל המערכת מוגדרת ממש באתר שזה פיתוח רציני וגם פחות איכותי מהמערכות של ימות המשיח ולכל שינוי יהיה צורך בתכנות מחדש בקיצור לא ישים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • מ
                    מנסה מומחה @נדיס נערך לאחרונה על ידי מנסה

                    @נדיס

                    תוכל לעשות חדר ועידה עם קליקרים שזה בעצם הקשות ולהקליט את החדר, זה כולל גם אופציה של השמעת קבצים וכו'

                    קצת מסובך אבל נראה לי אפשרי לביצוע

                    רק תצטרך שלכל מאזין יהיה חדר משלו [יש בהגדרות שלכל X משתמשים יהיה חדר משלהם]

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון