• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    שלוחה של 2 ספרות

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
    8 פוסטים 3 כותבים 512 צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ש מנותק
      שלוימלה
      נערך לאחרונה על ידי

      אני רוצה לעשות שלוחה של 2 ספרות אבל שיהיה לי את האפציה לעשות העתדבק לכל שלוחה שארצה ז.א. אני מעונין שישארו שלוחות 1 2 3 וכו אבל לא מעונין להגדיר בכל שלוחה שאני רוצה כך את 01 מעבר ל 1 וכו וכן לא להעלות את הקובץ שמובא כאן איפשהו אלא משהו בסגנון שאני מגדיר בשלוחה ש 01 שוה למעבר ל 1 או 1 בעצמו וכו עד 09 ואז אוכל בכל שלוחה שארצה להעתיק את זה ברגע אשמח לדעת אם קים כזה דבר

      ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • ל מנותק
        לעזור לכולם @שלוימלה
        נערך לאחרונה על ידי

        @שלוימלה
        לא כל כך הבנתי אבל אולי זה יעזור לך
        יש אפשרות להגדיר בתפריט בעל 2 ספרות שהמערכת תחכה זמן מינימום כלומר 2 שניות וכד'

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ש מנותק
          שלוימלה @לעזור לכולם
          נערך לאחרונה על ידי

          @לעזור-לכולם את ההגדרות של זמן המתנה ושל מספר הקשות אני יודע אני רק רוצה להשתמש בשלוחות 1 2 3 ולא 01 02 03 ואני שואל אם יש אפשרות להגדיר בשלוחה לדוגמא 1 שמי שיקיש 1 שהמערכת מפרשת את זה כ01 יעבור או יפעיל את שלוחה 1 וכך עד 09 והריוח שלי שאוכל להעתיק את ההגדרות מתקדמות שבשלוחה לשלוחות נוספות במקום לפתוח 9 שלוחות של מעבר שלוחה או להעלות לכל שלוחה את הקובץ שמגדיר את הנ"ל

          ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • ל מנותק
            לעזור לכולם @שלוימלה
            נערך לאחרונה על ידי לעזור לכולם

            @שלוימלה
            תגיד בתפריט שיקיש # מייד אחרי 1 או מקסימום יחכה קצת עד שהמערכת תבין

            ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ש מנותק
              שלוימלה @לעזור לכולם
              נערך לאחרונה על ידי

              @לעזור-לכולם לא הבנת, המטרה שלי שאוכל להעתיק את ההגדרה בקלות וכך להמשיך להשתמש בשלוחות 1 2 3 במקום 01 02 03 כי אם אני סתם מגדיר שתי הקשות אז בבחירת שלוחה אצטרך לבחור 01 בכל אופן תודה על הניסיון לעזור {לייק אני לא יכול לתת}.

              H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • H מנותק
                HMJE22 @שלוימלה
                נערך לאחרונה על ידי

                @שלוימלה אני לא מבין מה הבעיה שתגדיר בשלוחה את זה

                text_extensions=yes
                

                ותעלה קובץ עם השם הזה ExtensionNumbersAndAssociations.ini שבו רשום כך

                01=1
                02=2
                03=3
                04=4
                05=5
                06=6
                07=7
                08=8
                09=9
                

                וגם אם לא תרצה שזה יהיה שלוחה של 2 ספרות, הקובץ הזה לא מפריע, וזה רק יגרום שבשלוחה שמוגדרת כ2 ספרות, אז כשיקיש 1 זה יכנס לשלוחה 1, ואתה לא צריך לשנות את השלוחה ל01 וכו'.

                ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ש מנותק
                  שלוימלה @HMJE22
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @hmje22 כבר כתבתי שאת זה אני יודע חיפשתי הגדרה שאוכל להעתיק ברגע לשלוחות אחרות כמו שאני מעתיק שזה יהיה תפריט גם יועתק ש 01= 1 וכו

                  H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • H מנותק
                    HMJE22 @שלוימלה
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @שלוימלה נראה לי שבמקום להעתיק את הטקסט של הקובץ ext שזה הגדרות השלוחה, אתה פשוט יכול לתפוס את 2 הקבצים כמו בתמונה, ולהעתיק אותם כמו שזה, ואז גם ההגדרות וכו' וכו' וכו' הכל מועתק בקלות.
                    3a3ef8be-5c1f-4cf0-83f9-eb75fa2935db-image.png
                    ואם אתה עושה את זה דרך האתר החדש, אז בכלל, אתה יכול להעתיק, ולעשות הדבק בכמה מקומות שאתה רוצה ללא צורך להעתיק עוד פעם...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                    הרשמה התחברות
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון