ההגדרה שיוכלו להכניס לשלוחה רק פעם אחת בשיחה
-
יש את שאר ההגדרות שהן לא טובות כי ברגע שלוחצים # הם מתחילים חדש כאילו הוא חייג שוב
אשמח לקבל את ההגדרה שחוסמת לגמרי את הכניס שלו לשלוחה -
check_access_filter=yes access_filter_1=g.*.*.*.*.*.thiscall -
@לעזור-לכולם תודה רבה תוכל לתת לי את הקישור לאקסס כמ לא מצאתי את זה שם
-
@לומד-עס
https://f2.freeivr.co.il/post/60906 הסבר על ערכים 7-10 - הגבלות לפי זמן המעבר של הלקוח בשלוחה -
type=menu title= check_did_and_go_to_folder=yes check_did_and_go_to_folder_one_time=yes access_filter_no_goto=/1 check_access_filter=yes access_filter_1=g.*.*.*.*.*.thiscallזה מה שהגדרתי והוא עדיין לא עובד ,ונותן לו לעבור
-
@לומד-עס
לא יודע מה להגיד לך
https://f2.freeivr.co.il/topic/6829/לכאורה-יש-באג-במודל-המוטמע-של-פילטר-אקסס -
@לעזור-לכולם אין קשר לבאג ששלחת אותו
ההגדרה של פעם אחת בשיחה לא עבדה אף פעם
כתבתי את זה כבר כ 10 פעמים בפורום
ואפלו הסברתי למה זה לא עובד [בפורום הישן מצ"ב תמונה משם]

והקישור מפנה ל https://f2.freeivr.co.il/post/32
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות