עזרה בפתיחת קו
-
פתחתי קו מסוג IVR2 ותפסתי את עצמי שאני צריך בעצם וואצפ, אבל אני לא רוצה וואצפ רגיל שיש בחברה בגלל שאני רוצה להכניס הודעת ברוכים הבאים דרך האתר מה שלא אפשרי בווצאפ של ימות, מה הפיתרון לכך???
תודה מראש -
-
@לעזור-לכולם תודה רבה!!!
אבל למה זה לא מראה לי בבירור חלק מהנכתב??? ראה בצילום המסך

-
@קריינות-באידיש
מה שסימנת הם ההגדרות שאתה יכול/צריך לכתוב במערכת שלך
שים לב בצד ימין למעלה אתה יכול להעתיק את כל הקוד בבת אחת -
@לעזור-לכולם כשמו כן הוא!!!
-
@לעזור-לכולם אני לא מבין לאיפה אני אמור להעתיק את הקודים האלו יש מצב שתעלה לשליטה מרחוק על המחשב שלי?
-
@קריינות-באידיש
כן
בכל מקרה אתה באתר החדש או הישן? -
@לעזור-לכולם אמר בעזרה בפתיחת קו:
@קריינות-באידיש
כן
בכל מקרה אתה באתר החדש או הישן?אני חושב שזה הישן
איך אתה רוצה שאצור איתך קשר להמשך העזרה? -
@קריינות-באידיש
שלח מייל
ymm4165@gmail.com
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות