הפנייה למערכת אחרת בימות המשיח לשלוחה מסוימת
-
שלום
אני מעונים להפנות ממספר מסוים בימות המשיח למספר אחר לשלוחה פנימית.
אם אני יעשה את מה שכתוב כאן [https://f2.freeivr.co.il/topic/2427/הפנייה-למערכת-אחרת-בימות-המשיח-לשלוחה-מסוימת?_=1651353810875](כתובת קישור)
אז זה מעביר גם את מי שמתקשר לקו השני לשלוחה הזאת.
בקיצור, אני רוצה להעביר מקו X לשלוחה בקו Y אבל שמי שמתקשר לקו Y יגיע לשלוחה הראשית ולא לשלוחה הפנימית.
איך אני עושה את זה? -
@yair אפשר לקנות משירות הלקוחות מספר ישיר לאותה שלוחה פנימית (25 ש"ח כמדומני) ולהפנות למספר הזה.
-
@דוד_מלך_ישראל
תודה רבה.
אם יש למשהו עוד רעיון, אני יודה לו. -
@דוד_מלך_ישראל אמר בהפנייה למערכת אחרת בימות המשיח לשלוחה מסוימת:
@yair אפשר לקנות משירות הלקוחות מספר ישיר לאותה שלוחה פנימית (25 ש"ח כמדומני) ולהפנות למספר הזה.
אפשר לקנות ולהגדיר גם דרך אתר הניהול הישן.
-
-
@yair בעבר העליתי נושא בעניין , וזה תלוי
-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
@נר-יצחק
אשמח אם תעזור לי בנושא. -
@איזי
אתמול -
@yair אני עכשיו עובר על תחילת השרשור מקווה שיהיה לי תשובה תוך מס' דקות
-
-
@נר-יצחק
תודה רבה. -
@השפן-הקטן תשים לב טוב מה כתבתי, שצריך להוכיח בעלות
-
@yair אתה שולח מייל???
-
@א-שיינין איפה כתבת?
-
@נר-יצחק
שלחתי לא קיבלתה? -
@yair לאיזה מייל שלחת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות