שידור חי ממירון
-
למישהו יש מושג האם שייך לעשות במערכת שלוחה של שידור חי ישיר ממירון?
מה צריך להגדיר בשלוחה?
תודה רבה!!
-
מ מזל טוב סימן נושא זה כשאלה ב
-
@מזל-טוב
משיהו יודע מישהו מכיר?זה דחוף!!
מחר כבר ל"ג בעומר!! -
אי"ה יהיה שידור חי בקו 025091066 שלוחה 9
-
@kol
יש אפשרות להפנות מהקו שלי ישר לשלוחה 9 במערכת הזו? -
@מזל-טוב אמר בשידור חי ממירון:
@kol
יש אפשרות להפנות מהקו שלי ישר לשלוחה 9 במערכת הזו?תנסה עם שליחת הקשות
-
@Liy אמר בשידור חי ממירון:
@מזל-טוב אמר בשידור חי ממירון:
@kol
יש אפשרות להפנות מהקו שלי ישר לשלוחה 9 במערכת הזו?תנסה עם שליחת הקשות
לא יעבוד לו אחרי מעבר למערכת תכנים אחרת, כייון שההקשות נמצאות אצלו ולא במערכת המקבלת.
-
-
@קול-הקווים
שלום האם אתה יכול לעזור לי בהפעלת שידור חי ממירון ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות