• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    רשימה לבנה ושחורה

    שאלות ועזרה הדדית
    6
    30
    1520
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ט
      טראכט איין מינוט @shz נערך לאחרונה על ידי

      @shz אמר ברשימה לבנה ושחורה:

      תיצור קמפיין חדש ותסמן אותו כברירת מחדל

      איפה ?

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ט
        טראכט איין מינוט @shz נערך לאחרונה על ידי

        @shz אמר ברשימה לבנה ושחורה:

        ואז רק מספרים שנמצאים ברשימת הקמפיין הזה יוכלו להתקשר לקו

        ואיפה אני שם מספרים ברשימת הקמפיין

        S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • S
          shz @טראכט איין מינוט נערך לאחרונה על ידי

          @טראכט-איין-מינוט
          גש לחוצץ שיגור הודעות ותראה את הכל
          כל מה שכתבתי רשום שם ברור מאד

          ט תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ט
            טראכט איין מינוט @shz נערך לאחרונה על ידי

            @shz וכל מספר שלא ברשימה לבנה יעבור להקשת סיסמא ?
            איך עושים שיעבור לניתוק וכד'

            S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • S
              shz @טראכט איין מינוט נערך לאחרונה על ידי

              @טראכט-איין-מינוט
              כל מספר שלא ברשימה ישמע הקו אינו פעיל...
              תנסה עם המספר שלך
              אל תרשום אותו ותתקשר

              ט תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ט
                טראכט איין מינוט @shz נערך לאחרונה על ידי

                @shz אני רואה שזה מגיע מיד לקו וכל מספר שמתקשר אפילו שהוא לא ברשימה לבנה,
                אבל ממספר חסוי זה עובר להקשת סיסמא

                S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • S
                  shz @טראכט איין מינוט נערך לאחרונה על ידי

                  @טראכט-איין-מינוט
                  סימנת שזה קמפיין ברירת מחדל?

                  ט תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ט
                    טראכט איין מינוט @shz נערך לאחרונה על ידי

                    @shz תמונה1.png
                    פה צריך לעשות ? משהו לא הולך לי

                    S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • S
                      shz @טראכט איין מינוט נערך לאחרונה על ידי

                      @טראכט-איין-מינוט
                      מצויין,
                      זה קמפיין ברירת מחדל
                      בנוסף, סימנת על חסום, במקום זה תסמן על רשימה לבנה.
                      אח"כ למעלה תעבור לחוצץ רשימת התפוצה ותוסיף את המספר/ים שאתה רוצה שיוכלו להתקשר

                      ט תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ט
                        טראכט איין מינוט @shz נערך לאחרונה על ידי

                        @shz תמונה2.png
                        בכל זאת משהו לא הולך תסתכל על המסומן
                        וזה לא עובד, כל אחד יכול להתקשר למערכת

                        S 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • S
                          shz @טראכט איין מינוט נערך לאחרונה על ידי

                          @טראכט-איין-מינוט
                          עשית שמור הגדרות קמפיין קולי?

                          ט תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ט
                            טראכט איין מינוט @shz נערך לאחרונה על ידי

                            @shz כן...

                            N תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • S
                              shz @טראכט איין מינוט נערך לאחרונה על ידי

                              @טראכט-איין-מינוט
                              אני בודק כעתת אצלי וזה לא חוסם את השיחות.
                              אני מניח שזה באג במערכת כי עד היום זה היה חוסם
                              תעמוד על ה ? שליד המילים רשימה לבנה

                              ט תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ט
                                טראכט איין מינוט @shz נערך לאחרונה על ידי

                                @shz כן ואז

                                S 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • S
                                  shz @טראכט איין מינוט נערך לאחרונה על ידי

                                  @טראכט-איין-מינוט
                                  אפשר לפנות מחר לשרות לקוחות
                                  או לרשום תלונה בבאגים במערכת ואז יש מצב שיטפלו בזה עוד הלילה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • N
                                    nyh @טראכט איין מינוט נערך לאחרונה על ידי

                                    @טראכט-איין-מינוט
                                    פשוט תכתוב את זה בתפריט הראשי

                                    check_template_filter=1
                                    check_template_filter_none_go_to=hangup
                                    

                                    שאת 1 תחליף במס רשימה שלך.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • S
                                      shz @טראכט איין מינוט נערך לאחרונה על ידי

                                      @טראכט-איין-מינוט
                                      בדקת משהו מול שרות לקוחות?

                                      ט תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ט
                                        טראכט איין מינוט @shz נערך לאחרונה על ידי

                                        @shz לא....

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • Y
                                          yair @טראכט איין מינוט נערך לאחרונה על ידי

                                          @טראכט-איין-מינוט
                                          יש לי פתרון בשבילך [זה מה שאני עשיתי]
                                          אתה יוצר שלוחה להרשמה לצינתוקים. שלוחה [9] ומחניס את ההגדרה הבאה

                                          type=tzintuk
                                          list_tzintuk=1
                                          

                                          אחר כך אתה מתקשר למערכת מהמספר שאתה רוצה שיהיה לו גישה ומוסיף את המספר לרשימת הצינתוקים.
                                          אחר כך אתה מכניס בתפריט הרשית את ההגדרה הבאה

                                          type=go_to_from_tzintuk
                                          check_list_tzintuk=1
                                          go_to_from_tzintuk_found=/1
                                          go_to_from_tzintuk_not_found=/8
                                          

                                          ואתה מוסיף שלוחה [8] שלוחת ניתוק שיחה זה ההגדרה.

                                          type=hangup
                                          

                                          ואת כל השלוחות שלך אתה עושה בתוך שלוחה [1]
                                          בהצלחה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון