ניתוב שיחה
-
אני רוצה שמי שיקיש 2 בשלוחה הראשית זה יתקשר אל
ללא יחידות וללא כלום!!
מישהו יכול להסביר למתחיל מ0
בפירוט מלא
[הסתכלתי בנושאים אחרים, אני צריך ממש ממש ממש ממש מ0] -
@אברהם-פדר
ללא יחידות זה רק אם יש לך חשבון sip, שזה תוכנה /אפליקצייה שרק דרך שם אפשר להשתמש. אחרת אין לך משהו שמפנה אליך ללא יחידות. -
@אברהם-פדר אא"כ תעשה חדר ועידה שהמאזין נכנס לשם וממתין, המערכת שולחת לך צינתוק ואז אתה מתקשר ונכנס לחדר הועידה, ההגדרות כאן
-
@nyh אמר בניתוב שיחה:
@אברהם-פדר
ללא יחידות זה רק אם יש לך חשבון sip, שזה תוכנה /אפליקצייה שרק דרך שם אפשר להשתמש.מה זה חשבון sip והאם זה עולה כסף???
-
@אברהם-פדר
לא עולה כסף!
זה התקשרות אינטרנטית חינמית ולא קוית בתשלום!
תעשה חיפוש בפורום ותמצא קישור להורדה! -
תסתכל כאן
-
@גולד-תקשורת1 כיום אין צורך בזה, יש SIP מובנה בימות ואפילו אפשר להשתמש בו בדפדפן
https://f2.freeivr.co.il/topic/6133/מודול-sip-הגדרות-לחיוג-מטלפון-משרדי-או-משלוחת-sip
את חשבון הSIP יוצרים באתר הניהול הישן בלשונית "מרכזיה עסקית"
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות