קובץ שולח פקודה והקו לא מגיב
-
@אנא
יש לך פסיק מיותרread=t-אנא הקש את a=a,,100,1,50,HebrewKeyboard,,,,,,,InsertLettersChangeLanguageNo, -
@amp-Software-0
עדיין
זה התגובה:read=t-אנא הקש את a=a,,100,1,50,HebrewKeyboard,,,,,,,InsertLettersChangeLanguageNo,ויש שקט ומיד חוזר אחורה
-
@אנא
איך ביטלת את השגיאות? שינית את ה ini ? כי יכול להיות שלשרת של ימות זה כן מודפס
תבדוק ב LogApi
אני ניסתי להדפיס רק את השורה הסופית וזה עובד מצויין<?php echo 'read=t-אנא הקש את a=a,,100,1,50,HebrewKeyboard,,,,,,,InsertLettersChangeLanguageNo,'; -
@amp-Software-0 אני עשיתי את הקוד שהבאת
נראה לי שיש בעיה במערכת שלי כי גםtype=api api_link= api_000=a,yes,20,1,50,HebrewKeyboard api_001=b,yes,200,1,90,HebrewKeyboard,,,,,,Ok api_002=c,yes,700,1,90,HebrewKeyboard,,,,,,Okלא עבד
-
@אנא מה מופיע ב LogApi ?
-
@amp-Software-0 עם שינויים והמרה ל json (כל השינויים מוקפים ב:**)
{"Folder":"3","Phone":"*Phone*","Date":"29/05/2022","Time":"22:43:37","HebrewDate":"כ״ט אייר תשפ״ב","ApiSend":"*link*?ApiCallId=98182d97de1f22105c6b7906e024fa1f1b75c2c2&ApiDID=0795735910&ApiRealDID=*ApiRealDID*&ApiPhone=*ApiPhone*&ApiExtension=3&ApiTime=1653853416&","ApiAnswer":""}הורדתי גם את כל הפרמטרים המיותרים
{"Folder":"3","Phone":"*Phone*","Date":"29/05/2022","Time":"22:56:28","HebrewDate":"כ״ט אייר תשפ״ב","ApiSend":"*ApiSend*?","ApiAnswer":""} -
@אנא לפי הלוג נראה שלא נשלח כלום למערכת בחזרה כנראה שיש שגיאה בקובץ
-
@amp-Software-0 אמר בקובץ שולח פקודה והקו לא מגיב:
אתה יכול לבטל את הדפסת השגיאות בקובץ php.ini
או לחילופין לעשות בדיקה אם מוגדר הערך בצורה כזאתאפשר גם לכתוב את סימן השטרודל לפני המשתנה וזא מבטל את השגיאה
-
@613 אמר בקובץ שולח פקודה והקו לא מגיב:
@אנא לפי הלוג נראה שלא נשלח כלום למערכת בחזרה כנראה שיש שגיאה בקובץ
בקובץ אין שגיאה
זה התשובה בקריאה בדפדפן:read=t-אנא הקש את a=a,,100,1,50,HebrewKeyboard,,,,,,,InsertLettersChangeLanguageNo, -
@אנא
תנסה אולי לעשות שידפיס עם end בסוף! -
@nyh אמר בקובץ שולח פקודה והקו לא מגיב:
@אנא
תנסה אולי לעשות שידפיס עם end בסוף!לא עוזר
(ולמה שיעזור?) -
@אנא
כי יש מערכות שזה אומר שגיאה או שקט כשאין את זה -
@אנא אמר בקובץ שולח פקודה והקו לא מגיב:
@nyh אמר בקובץ שולח פקודה והקו לא מגיב:
@אנא
תנסה אולי לעשות שידפיס עם end בסוף!לא עוזר
(ולמה שיעזור?)תראה לי איך עשית בדיוק.
-
@nyh אמר בקובץ שולח פקודה והקו לא מגיב:
@אנא אמר בקובץ שולח פקודה והקו לא מגיב:
@nyh אמר בקובץ שולח פקודה והקו לא מגיב:
@אנא
תנסה אולי לעשות שידפיס עם end בסוף!לא עוזר
(ולמה שיעזור?)תראה לי איך עשית בדיוק.
זה התגובה
read=t-אנא הקש את a=a,,100,1,50,HebrewKeyboard,,,,,,,InsertLettersChangeLanguageNo,end -
@אנא
לא end הסימן. & -
@nyh לא עוזר
-
@אנא
תבדוק!<?php if (!isset($_GET['url'])) {echo print "id_list_message=t-לא מוגדרת כתובת &go_to_folder=/1&";exit();} if (!isset($_GET['a'])) {echo "read=t-אנא הקש את 1=a,no,100,1,50,HebrewKeyboard,,,,,,,InsertLettersChangeLanguageNo&";exit();} if (!isset($_GET['b'])) {echo "read=t-אנא הקש את 2=b,no,100,1,50,HebrewKeyboard,,,,,,,,&";exit();} if (!isset($_GET['c'])) {echo "read=t-אנא הקש את גוף 3=c,no,100,1,50,HebrewKeyboard,,,,,,,,&";exit();} $url = $_GET['url']; $a = $_GET['a']; $b = $_GET['b']; $c = $_GET['c']; $get_url = curl -L ("$url'?1='$a'&2='$b'&3='$c"); print $get_url; print "go_to_folder=/1"; ?> -
@nyh אמר בקובץ שולח פקודה והקו לא מגיב:
@אנא
תבדוק!<?php if (!isset($_GET['url'])) {echo print "id_list_message=t-לא מוגדרת כתובת &go_to_folder=/1&";exit();} if (!isset($_GET['a'])) {echo "read=t-אנא הקש את 1=a,no,100,1,50,HebrewKeyboard,,,,,,,InsertLettersChangeLanguageNo&";exit();} if (!isset($_GET['b'])) {echo "read=t-אנא הקש את 2=b,no,100,1,50,HebrewKeyboard,,,,,,,,&";exit();} if (!isset($_GET['c'])) {echo "read=t-אנא הקש את 3=c,no,100,1,50,HebrewKeyboard,,,,,,,,&";exit();} $url = $_GET['url']; $a = $_GET['a']; $b = $_GET['b']; $c = $_GET['c']; $get_url = curl -L ("$url'?1='$a'&2='$b'&3='$c"); print $get_url; print "go_to_folder=/1"; ?>עובד
אפשר לדעת מה שינית? -
@אנא
שיניתי את משתני get במה שהם אמורים לקבל! לדוגמה, @amp-Software-0 עשה שיקבל "recipient" שבתכלס הוא מקבל "a"...
ועשיתי את הסימן end בסוף כל תוצאה בכדי שלא יהיו שגיאות.
וקצת סידרתי את הקוד...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות