מספר אמריקאי
-
האם יש למישהו מספר אמריקאי למערכת פנוי
אשמח לקבל באם יש -
@חסיד-ותיק לתשומת לב, מספר אמריקאי עולה לחודש באיזור 150 ש"ח, למה שמישהו ייתן לך בחינם?
חוץ מאם תפנה לשירות הלקוחות יש להם איזה משהו אם אתה מתחייב על סכום דקות כמדומני. -
@צבי-10 אמר במספר אמריקאי:
@חסיד-ותיק לתשומת לב, מספר אמריקאי עולה לחודש באיזור 150 ש"ח, למה שמישהו ייתן לך בחינם?
חוץ מאם תפנה לשירות הלקוחות יש להם איזה משהו אם אתה מתחייב על סכום דקות כמדומני.צודק
-
@חסיד-ותיק אולי הייתי מעט חמור סבר, יש אופציה באיזור 90 ש"ח, אבל לא מכיר את הממשק שלהם.
עכ"פ תנסה לדבר עם שירות הלקוחות, אולי ילך לך... -
אני יודע שמ100,000 דקות הם נותנים מספר בחינם
השאלה היא דוקא אחרי שכבר יש לי 100,000 דקות או שאני מתחייב להם על זה שיהיה לי?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות