המתנה של 4 שניות מאז שהקו ענה עד ששומע את התפריט
-
שלום,
יש לי קו שבו לוקח 4 שניות מהרגע שהקו ענה לשיחה עד ששומע את התפריט.
מדוע? כיוון שאני שולח את המתקשר לשלוחה אחרת, שלוחת API, בה אני שולח וובוק על שיחה נכנסת. ומיד מחזיר אותו לשלוחה הראשית.
בשלוחה הראשית יש את הקוד הזה:
check_did_and_go_to_folder_one_time=yes.האם למישהו יש רעיון כיצד לקצר זמן זה?
תודה רבה -
@eladnoam2
תבדוק אם אין שם קובץ M0000 עם כמה שניות שקט... -
@eladnoam2 יכול מאוד להיות שהזמן הזה הוא זמן תגובת השרת (API) אליו אתה שולח את המתקשר... כך שאם אכן זה הבעיה, לא נראה לי שיש לך כ"כ מה לעשות, אולי בשרת מהיר יותר זה יהיה פחות זמן וכו' וכו'... או שהשרת יעשה פחות פקודות (שאינם כ"כ נצרכים)...
-
@HMJE22 @איש-ימיני תודה רבה
הבנתי את הבעיה. שמתי את הפקודה api_end_goto=/
לפני הוובוק, וזה עשה את הבעיה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות