הקלטת מערכת קבועה
-
אתה צריך להחליף את הודעת ההקלטה
M1012[לאM0000]אמנם אם אתה רוצה TTS אני לא יודע אם עובד על ההודעה הזו, ולכן תוכל להחליף אותה בביפ קצר, ובהודעה
M0000להכניס TTS -
@מנסה @613-0 @יענקלה-הכוכב הבנתי שברעיון זה אפשרי אבל אני יסביר שוב את שאלתי
יש לי בקו יותר מחמישים שלוחות של הקלטה ואני רוצה לשנות לכולם את ההודעה הנ"ל להודעה אחרת (אותה הודעה לכולם) השאלה שלי היא אייך עושים את זה?
ו @מנסה בנוגע לרעיון ששמת הודעתM0000זה הודעה ששומעים בשלוחת הקלטות? -
כן בכל השלוחות שומעים את M0000
-
@מנסה הבנתי תודה רבה.
בנוגע לשאלה הראשונה יש לך תשובה? -
כן להחליף בתיקייה ההודעות
-
@מנסה איזה תיקיה ואיפה היא נמצאת?
נ. ב. אני לא רוצה שהודעתM0000תהיה אותה הודעה בכל השלוחות אז יש דרך ב "TTS"? -
@הלי היא נמצאת בלשונית "מערכת תוכן" למטה יש תיקייה בשם MESEGGE
לשם אתה מעלה את ההודעה המובקשת -
@יענקלה-הכוכב הבנתי תודה.
ואפשר את ההודעה שאני רוצה ב "TTS" כי ניסיתי ולא הצלחתי?
ועוד משהו קטן אם שמים בתקיה הנ"ל אז זה עובד לכל השלוחות ואם יש שלוחה ספציפית ששם אני רוצה הודעה אחרת מה אני עושה? -
@הלי TTS צריך לנסות, זה לא עובד בכל ההודעות, אם אתה מעלה בתיקייה MESIGGE זה משפיע על כל המערכת, בשלוחה שאתה מעוניין בהודעה אחרת, תעלה רק לשלוחה הרצויה
-
@יענקלה-הכוכב ואז אפילו שהעליתי לתיקיה הנ"ל אז אם בשלוחה עצמה העליתי קובץ אחר ישמעו אותו?
-
@הלי חיובי
-
@יענקלה-הכוכב תודה רבה לך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות