הפעלת טלפונית של צינתוק לשעה מסוימת שהוגדרה מראש באתר
-
@nyh אפשרי למצוא מישהו שישלם קבוע על השרת ב API?
זה לא פתרון' הכי לעניין שזה יהיה הגדרה רגילה -
@telepoint-ivr יש לך שעה קבועה שאתה רוצה? ואתה רק צריך הפעלת התיזמון?
-
@שמואל-ש נכון!
-
@telepoint-ivr יש שרתים חינמיים
בכל מקרה מה עם זה? https://f2.freeivr.co.il/topic/8241/חדש-תזמון-משימות-קבוע-במערכת לא מספיק? -
@צדיק-תמים אמר בהפעלת טלפונית של צינתוק לשעה מסוימת שהוגדרה מראש באתר:
@telepoint-ivr יש שרתים חינמיים
בכל מקרה מה עם זה? https://f2.freeivr.co.il/topic/8241/חדש-תזמון-משימות-קבוע-במערכת לא מספיק?לא!
פעם הבאה תסתכל על הכותרת
התכוונתי שיהיה אפשרות להפעיל את התזמון טלפונית -
@telepoint-ivr
@שמואל-ש אמר בהפעלת טלפונית של צינתוק לשעה מסוימת שהוגדרה מראש באתר:
@telepoint-ivr יש לך שעה קבועה שאתה רוצה? ואתה רק צריך הפעלת התיזמון?
@telepoint-ivr אמר בהפעלת טלפונית של צינתוק לשעה מסוימת שהוגדרה מראש באתר:
@שמואל-ש נכון!
מזה הבנתי שייתכן שתזמון יספיק
אם לא, אתה באמת צריך עם API... -
@telepoint-ivr אוקיי, תפתח משימה שתפעיל צינתוק בשעה 9:00 ואני בעז"ה אשתדל לעשות לך שלוחת API שתפעיל לך את זה חד פעמי
-
@שמואל-ש אמר בהפעלת טלפונית של צינתוק לשעה מסוימת שהוגדרה מראש באתר:
@telepoint-ivr אוקיי, תפתח משימה שתפעיל צינתוק בשעה 9:00 ואני בעז"ה אשתדל לעשות לך שלוחת API שתפעיל לך את זה חד פעמי
תודה על הרצון הטוב אבל עם כל הכבוד לא אוכל להסתמך על משהו שהוא לא הגדרה קשיחה של ימות המשיח לקווים רציניים שמשלמים עליהם חודשית
-
@telepoint-ivr
עם כל רצוננו לפתח את המערכות כמה שיותר לתועלת כלל המשתמשים,
אנו ב"ה עמוסים כל הזמן בעבודות, ולכן רק בקשות פיתוח בתשלום, הם אלו שיקודמו.כמו"כ לא נראה ולא נדע בקשות פיתוח, כאשר זה מסתיים באיזה תגובה בפורום....,
ובפרט שאין לנו כ"כ היכן להגיב, ולהציע הצעות מחיר.אי לכך, אם ברצונכם בפיתוח והנכם מעוניינים לשלם על כך,
תוכלו לפנות במייל ע"מ לקבל הצעת מחיר, וכן היתכנות.https://f2.freeivr.co.il/topic/3028/הבהרה-בעניין-הצעות-פיתוח
-
@telepoint-ivr
אולי זה יכול לעזור לך
https://f2.freeivr.co.il/topic/9383/מודל-הפעלת-צינתוק-מתוזמן/1 -
@תן-חיוך-1 אמר בהפעלת טלפונית של צינתוק לשעה מסוימת שהוגדרה מראש באתר:
@telepoint-ivr
אולי זה יכול לעזור לך
https://f2.freeivr.co.il/topic/9383/מודל-הפעלת-צינתוק-מתוזמן/1@telepoint-ivr אמר בהפעלת טלפונית של צינתוק לשעה מסוימת שהוגדרה מראש באתר:
תודה על הרצון הטוב אבל עם כל הכבוד לא אוכל להסתמך על משהו שהוא לא הגדרה קשיחה של ימות המשיח לקווים רציניים שמשלמים עליהם חודשית
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות