עזרה במעבר לצינתוק
-
אני משתמש במודל הזה
והגדרתי מעבר בסיום למודל שליחת צינתוק אוטומטי ובמקום זה זה עובר מיד לתפריט הראשי
מישהו נתקל בזה פעם או מישהו יכול לעזור? -
ה הלי סימן נושא זה כשאלה ב
-
@הלי אמר בעזרה במעבר לצינתוק:
אני משתמש במודל הזה
והגדרתי מעבר בסיום למודל שליחת צינתוק אוטומטי ובמקום זה זה עובר מיד לתפריט הראשי
מישהו נתקל בזה פעם או מישהו יכול לעזור?תעלה את מה שהגדרת בשלוחה.
-
type=playfile title=השמעת הודעת תודה והעברה להפעלת צינתוק play_beep=no say_length=no playfile_000_control_play_noop=yes after_play_000_go_to_folder=/02/90זה ההגדרות וכמובן ששלוחה
02/90/הינה שלוחת מודל צינתוק -
@הלי אתה יכול לעלות את ההגדרות שבשלוחה
02/09, כי מה שהראת עכשיו היה מצוין, -
הפעלת צינתוק type=tzintuk list_tzintuk=2 tzintuk_admin=yes run_tzintuk_automat=yes tzintuk_your_id=000000 tzintuk_end=/90זה ההגדרות.
-
@הלי גם זה מצוין, אתה בטוח שזה נמצא בשלוחה
02/90? -
@אורי-ש לגמרי 100%
-
-
@אורי-ש אמר בעזרה במעבר לצינתוק:
@הלי גם זה מצוין, אתה בטוח שזה נמצא בשלוחה
02/90?@הלי אמר בעזרה במעבר לצינתוק:
@אורי-ש לגמרי 100%
- אתה בטוח שזה שלוחה 02 ולא שלוחה 2?
- תנסה להכניס בהגדרות בלי / לפני הגדרת השלוחה אליה יועברו.
-
@אורי-ש אמר בעזרה במעבר לצינתוק:
@הלי תפנה אליי במייל ואני אשמח לעזור לך בערב
דרך אגב, זה לא מראה את כתובת המייל שלך...
-
@0796069755
1.בטוח לגמרי(המערכת מרובת שלוחות ואני חייב 0 לפני)
2.אני יבדוק. -
@0796069755 תלחץ ותבין
-
-
@0796069755 כי אין לך חשבון מייל פתוח (אתה מחלון אנונימי שלא פתוח בו מייל)!
-
@עוד-אחד אמר בעזרה במעבר לצינתוק:
@0796069755 כי אין לך חשבון מייל פתוח (אתה מחלון אנונימי שלא פתוח בו מייל)!
צודק, תודה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
||