קו חדש
-
שלום וברכה!,
אני חדש כאן... אבל יש לי כמה וכמה רעיונות לקווים,
האם זה רווחי?, ואיך?
איך אני מקים קו?
איפה אני משיג קריין?,
מי יכול לעזור לי?
אשמח לכל מידע בענין,
הרעיון שלי נראה לי חזק מאוד, ויכול להביא המון דקות,
תודה מראש! -
שלום וברכה!,
אני חדש כאן... אבל יש לי כמה וכמה רעיונות לקווים,
האם זה רווחי?, ואיך?
איך אני מקים קו?
איפה אני משיג קריין?,
מי יכול לעזור לי?
אשמח לכל מידע בענין,
הרעיון שלי נראה לי חזק מאוד, ויכול להביא המון דקות,
תודה מראש!שלום וברוכים הבאים
אני אומנם לא יודע תשובות על כל השאלות שאתה שואל אבל אני בעזרת השם יענה לך על שאלה 1 ואני מאמין שיהיה לך תשובות על כל השאלות מעוד אנשים פה
איך פותחים קואז תתקשר מהפלאפון שלך למספר 0773137770 שלוחה מספר 3 ותפעל לפי האוראות
בהצלחה -
פוסט זה נמחק! -
תוכל לנסות לשתף את הרעיון שלך ואם הוא יראה הגיוני תוכל לוותר על כל השאלות שלך כי אחרים ידעו לעזור לך מצויין
[לבד קו בדרך כלל לא יוצא ריווחי]אם תרצה תוכל לשלוח פרטים למייל שלי, ואני ינסה לעזור לך
-
שלום וברכה!,
אני חדש כאן... אבל יש לי כמה וכמה רעיונות לקווים,
האם זה רווחי?, ואיך?
איך אני מקים קו?
איפה אני משיג קריין?,
מי יכול לעזור לי?
אשמח לכל מידע בענין,
הרעיון שלי נראה לי חזק מאוד, ויכול להביא המון דקות,
תודה מראש!תפנה למייל RAAYONIST@gmail.com ישד לנו את כל השירותים עבור אנשים כמוך בדיוק וכמובן שגם אתה תרוויח מזה
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות