הפנית מאזין עם התניה לפי מערכת
-
כלומר שהמערכת תזהה מאיפה הוא התקשר האם באופן ישיר למערכת או דרך מספר גישה או מערכת אחרת
אשמח להגדרות המלאות תודה רבה -
-
@לעזור-לכולם אמר בהפנית מאזין עם התניה לפי מערכת:
@לומד-עס
מה לא טוב בזה?
https://f2.freeivr.co.il/topic/40/הגדרת-הפנית-שיחה-לשלוחה-פנימית-לפי-מספר-מחייג-או-מחויג?_=1664527870327אני רוצה ממערכת למערכת ולא הבנתי מה אני כותב שם ומה אני כותב מערכת שאליה השיחה מגיע
-
@לומד-עס
האם יש לך מידע מאיזה מערכת יכנסו השיחות או שזה יכול להיות מהרבה מערכות? -
@לעזור-לכולם אמר בהפנית מאזין עם התניה לפי מערכת:
@לומד-עס
האם יש לך מידע מאיזה מערכת יכנסו השיחות או שזה יכול להיות מהרבה מערכות?אני ייודע מאיזה מערכת הם נכנסים
אשמח שתיצור איתי קשר בצאט 2israel.israeli@gmail.com
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות