-
@israel318 יש בתפריט יותר מ9 שלוחות?
-
@דוד_מלך_ישראל קיים אצלי גם הבעיה הזו, בשלוחה שיש בה יותר מ 9 שלוחות.
יש איך לסדר את זה?
תודה רבה! -
@אלע כן, יש להגדיר בשניות את זמן ההמתנה בהגדרה
timeout=1
-
@אלע תודה רבה!
-
@דוד_מלך_ישראל אמר בהמתנה:
יש להגדיר בשניות את זמן ההמתנה בהגדרה
timeout=1זה לא טוב כי אז אי אפשר לגשת לשלוחות מעל שלוחה9
פשוט אחרי כל הקשה להקיש #
לדוגמה לשלוחה 1 להקיש1# וכו...
ושלוחות מעל 9 לא צריך סולמית כי התפריט ממתין לבדוק אם תקיש שתי ספרות וברגע שהקשתה שתי ספרות התפריט עובר אותומטית ישר לשלוחה -
@מאיר-דורי-0 אני לא מדבר על ההגדרה של מכמה ספרות מורכבים השלוחות, אלא על ההגדרה כמה זמן המערכת תמתין עד לסיום ההקשה, אם אתה כותב 1 זה שניה אחת, שזה מספיק בד"כ להקשת 2 ספרות, אפשר לשנות ליותר מזה, אבל בד"כ לא צריך את ברירת המחדל שזה 7 שניות.
עכ"פ באמת אפשר להקיש # והמערכת תכניס מיד לשלוחה. -
@דוד_מלך_ישראל כן אבל אם תגדיר שניה אז תצטרך להקיש מהר ואולי לא תצליח לגשת לשלוחות מעל 9 ספרות
-
@מאיר-דורי-0 אני עשיתי שתי שניות וזה עובד מצוין.
-
-
@israel318
במחילה מכל מי שערבב אותך קודם
מה שכתבת שלוקח זמן למערכת להתחיל לעבוד - להקריא את התפריט
הם ענו לך מה עושים כשהמקשים לוקח זמן להגיבלגופו של עניין
מה ההגדרות בשלוחה ?
אם זה הקראה רובוטית, אז בפעם הראשונה זה אמור לקחת זמן אבל אח"כ לא. -
@חוויה-טלפונית לי זה עשה את הבעיה בכל פעם שנכנסתי לשלוחת הודעות אנושית.
ועשיתי את ההגדרה של 2 שניות ואז זה עובד מצוין. -
@אלע לך זה נפלא מה זה קשור לשאלה שנשאלה כאן ?
-
@חוויה-טלפונית בדיוק על זה דובר כאן.
שיש כמה שניות המתנה בכניסה לשלוחה. -
@אלע אין לזה שום קשר להגדרה הזו
timeout=1