עזרה בהגדרת מערכת הודעות אישיות
-
@אלע ברור שבדקתי מהמספר שאליו השארתי את ההודעה
תודה בכל אופן -
@נחום-גמזו אמר בעזרה בהגדרת מערכת הודעות אישיות:
אשמח שתעזרו לי להגדיר הרשמה לצינוקים איך אני עושה שישלח צינתוק רק לנמען שלו נשלחה ההודעה?
תדאג שהוא ירשם לרשימת צינתוקים, תנסה לעבוד עם המודול שלי:
https://f2.freeivr.co.il/topic/9227/ -
@Liy תודה רבה
-
@Liy איפה שמים את ההגדרות האלו? ולאיזה רשימה הוא רושם אותו?
-
@אלע אמר בעזרה בהגדרת מערכת הודעות אישיות:
@Liy איפה שמים את ההגדרות האלו? ולאיזה רשימה הוא רושם אותו?
- רשימה אישית, שם הרשימה זה מספר הטלפון שלו.
- בקובץ ההגדרות של השלוחה.
-
@Liy בקובץ הגדרות של איזה שלוחה? כל שלוחה?
-
@אלע אמר בעזרה בהגדרת מערכת הודעות אישיות:
@Liy בקובץ הגדרות של איזה שלוחה? כל שלוחה?
כן, איפה שאתה רוצה
-
@Liy אז אני שם את זה בשלוחה ראשית ואז אני יכול לשלוח צינתוק חינמי לכל מי שמתקשר לקו בעצם?
וצריך לשנות בהגדרות רק את הסיסמא? -
@אלע אמר בעזרה בהגדרת מערכת הודעות אישיות:
@Liy אז אני שם את זה בשלוחה ראשית ואז אני יכול לשלוח צינתוק חינמי לכל מי שמתקשר לקו בעצם?
וצריך לשנות בהגדרות רק את הסיסמא?לא
-
@Liy אז?
-
@אלע אמר בעזרה בהגדרת מערכת הודעות אישיות:
@Liy אז?
אני מצטט מתוך הפוסט שלי שם:
יוצר רשימת צינתוקים חינמית ומעביר את המשתמש לרישום לקבלת צינתוקים.
דהיינו שיש לכל משתמש רשימה משלו ואם תרצה תפעיל צינתוק בעבור כל משתמש בנפרד.
הוא חייב לאשר את הרישום לרשימה הזו. -
@Liy הבנתי.
תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות