השמעת הודעת בוקר טוב וכו' בתפריט
-
משהו יודע למה במודל הזה שמתי את כל ההגדרות בתפריט ואת כל הקבצים והוא לא משמיע לי את האיחולים.



-
@אט אמר בהשמעת הודעת בוקר טוב וכו' בתפריט:
משהו יודע למה במודל הזה שמתי את כל ההגדרות בתפריט ואת כל הקבצים והוא לא משמיע לי את האיחולים.



אנחנו לא נביאים... אם תביא את כל ההגדרות ששמת בשלוחה וכן תמונה של שם התיקייה ששם הקבצים וכן שמות הקבצים שאמורים לשמוע אולי אז נוכל לעזור לך
-
@שמואל-ש אמר בהשמעת הודעת בוקר טוב וכו' בתפריט:
@אט אמר בהשמעת הודעת בוקר טוב וכו' בתפריט:
משהו יודע למה במודל הזה שמתי את כל ההגדרות בתפריט ואת כל הקבצים והוא לא משמיע לי את האיחולים.



אנחנו לא נביאים... אם תביא את כל ההגדרות ששמת בשלוחה וכן תמונה של שם התיקייה ששם הקבצים וכן שמות הקבצים שאמורים לשמוע אולי אז נוכל לעזור לך
בשלוחת תפריט שמתי ככה:
type=menu play_file_date=yes file_to_play_date=hמצו"ב תמונת מסך של השלוחה:

-
@אט תן גם תמונה משמות הקבצים שבתוך התיקייה
-
@שמואל-ש אמר בהשמעת הודעת בוקר טוב וכו' בתפריט:
@אט תן גם תמונה משמות הקבצים שבתוך התיקייה
תשמע הכל הסתדר וזה עובד פצצהההה
פשוט כשעתקתי את הקבצים הוא שינה לי את כל המספרים.
בכל אופן תודה רבה על העזרה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות