ניתוב שיחות לפי זמן
-
שלום
איך אפשר להגדיר ש- 5 נציגים יענו לטלפון בין השעות 14:00-16:00 וכן 5 נציגים אחרים יענו בין השעות 17:00-19:00 וכו'
תודה רבה -
@ברוקר אמר בניתוב שיחות לפי זמן:
שלום
איך אפשר להגדיר ש- 5 נציגים יענו לטלפון בין השעות 14:00-16:00 וכן 5 נציגים אחרים יענו בין השעות 17:00-19:00 וכו'
תודה רבהשני שלוחות נפרדות של מודול תור.
ואז לעשות הפניה לפי זמנים. -
@Liy אבל אני רוצה שבאותו שלוחה לדוג' שלוחה 1 חלק מהזמן יענו נציגים מסויימים וחלק זמן שאחרים יענו.
-
@ברוקר אמר בניתוב שיחות לפי זמן:
@Liy אבל אני רוצה שבאותו שלוחה לדוג' שלוחה 1 חלק מהזמן יענו נציגים מסויימים וחלק זמן שאחרים יענו.
@Liy אמר בניתוב שיחות לפי זמן:
שני שלוחות נפרדות של מודול תור.
ואז לעשות הפניה לפי זמנים.אין אפשרות באותו שלוחה, מה הבעיה לעשות שני שלוחות ולהעתיק את כל ההגדרות שיהיו כמו בשלוחה השניה?
-
@שמואל-ש לא הבנתי....
אני רוצה שיילחצו 1 וזה יפנה לאותם נציגים אך לא באותם שעות זה אפשרי? -
@ברוקר אמר בניתוב שיחות לפי זמן:
@שמואל-ש לא הבנתי....
אני רוצה שיילחצו 1 וזה יפנה לאותם נציגים אך לא באותם שעות זה אפשרי?שלוחה 1 יהיה שלוחת הפניה לשלוחות לפי זמנים, ושם תעשה תתי שלוחות-אחד לזמן ___ ואחד לזמן ___
-
-
@ברוקר למה לא לעשות שלוחה בתוך שלוחה?
אני יסביר; בשלוחה 1 (לדוגמה) יהיו את כל ההגדרות של מודל תור למענה בשעות הבוקר, ויוגדר שם שכשהמענה סגור המתקשר יופנה לשלוחה 1/1 .
בשלוחה 1/1 יוגדר מענה בשעות הערב.כך שאם לא יהיה מענה בשלוחה 1 המערכת תנסה את השלוחה הבאה, ובשעות הערב השיחה תועבר לנציגים. בשאר שעות היום תתקבל הודעה שהמדינה סגור...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות