אקסס פילטר.
-
למה הוא מנתק לי את השיחה??
מעלה הגדרות:type=access_filter access_filter_yes_goto=1 access_filter_no_goto=2 access_filter_1=09:00-21:00 -
@אט אקסס פילטר חייבים לשים 6 ערכים בתאריך....
תגדיר את זה בשלוחה 1enter_if_time=09:00-21:00.*.*.* enter_if_time_close_goto=/2 -
-
@יענקלה-הכוכב אני יגיד לך אני רוצה אקסס פילטר שבשעות הפעילות הוא נכנס לתוך הלוחה של הפילטר ולא שולחה מהתפריט הראשי האלתי שוב הגדרות והוא לא נותן לי.
מצו"ב:type=access_filter access_filter_yes_goto=/1/1 access_filter_no_goto=/1/2 access_filter_log_save=yes access_filter_1=g.09:00-21:00.*.*.*.*.*.* -
@אט בלי פילטר בכלל, זה לא נצרך
-
-
@אט כתב באקסס פילטר.:
@יענקלה-הכוכב כתב באקסס פילטר.:
@אט בלי פילטר בכלל, זה לא נצרך
לא הבנתי עם תוכל יותר להסביר.
האם זה: type=access_filter לא נצרך הרי זה ההגדרה של השלוחה??



-
א אט סימן נושא זה כשאלה ב
-
א אט סימן נושא זה כנפתר ב
-
@יענקלה-הכוכב לא יודע מה קרה אבל הסתדר תודה רבה רבה.
מעלה שוב הגדרות כנראה שלא היה צריך סלש. (/)type=access_filter access_filter_yes_goto=1 access_filter_no_goto=2 access_filter_log_save=yes access_filter_1=g.09:00-13:00.*.*.*.*.*.*
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות