• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    איפה מכניסים את הקוד?

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
    37 פוסטים 3 כותבים 1.7k צפיות 1 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ש מנותק
      שמריהו כהן @פנחס.המאושר
      נערך לאחרונה על ידי שמריהו כהן

      @פנחס-המאושר אהה נכון. לא אחזתי על איזה הגדרה מדובר.
      אז כן תרד שורה ותוסיף את ההגדרות הנ"ל

      פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • פ מנותק
        פנחס.המאושר @צוות קו כשר
        נערך לאחרונה על ידי

        @צוות-קו-כשר כתב באיפה מכניסים את הקוד?:

        תכניס בשלוחה ראשית

        enter_id=yes
        enter_id_password=yes
        enter_id_password_folder=/מספר השלוחה ששם ישנו את הסיסמה
        

        ובשלוחה ששם משנים את הסיסמה תגדיר רק

        type=change_enter_id_password
        

        אחרי ששניתי את ההגדרה זה לא נותן לי להתקשר לקוו בכלל

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • פ מנותק
          פנחס.המאושר @שמריהו כהן
          נערך לאחרונה על ידי

          @שמריהו-כהן כתב באיפה מכניסים את הקוד?:

          @פנחס-המאושר אהה נכון. לא אחזתי על איזה הגדרה מדובר.
          אז כן תרד שורה ותוסיף את ההגדרות הנ"ל

          תודה @שמריהו-כהן עכשיו זה מבקש לי סיסמא איפה אני מיצר סיסמאות אישיות?

          ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ש מנותק
            שמריהו כהן @פנחס.המאושר
            נערך לאחרונה על ידי

            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • פ מנותק
              פנחס.המאושר @צוות קו כשר
              נערך לאחרונה על ידי פנחס.המאושר

              @צוות-קו-כשר כתב באיפה מכניסים את הקוד?:

              תכניס בשלוחה ראשית

              enter_id=yes
              enter_id_password=yes
              enter_id_password_folder=/מספר השלוחה ששם ישנו את הסיסמה
              

              ובשלוחה ששם משנים את הסיסמה תגדיר רק

              type=change_enter_id_password
              

              type=change_enter_id_password
              איפה זה השלוחה הזאת ?

              צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ש מנותק
                שמריהו כהן @פנחס.המאושר
                נערך לאחרונה על ידי שמריהו כהן

                @פנחס-המאושר כתב באיפה מכניסים את הקוד?:

                איפה אני מיצר סיסמאות אישיות?

                כל אחד מייצר לעצמו סיסמה

                פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • פ מנותק
                  פנחס.המאושר @שמריהו כהן
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @שמריהו-כהן כתב באיפה מכניסים את הקוד?:

                  @פנחס-המאושר כתב באיפה מכניסים את הקוד?:

                  איפה אני מיצר סיסמאות אישיות?

                  כל אחד מייצר לעצמו סיסמה

                  איפה מיצרים??
                  זה השאלה

                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ש מנותק
                    שמריהו כהן @פנחס.המאושר
                    נערך לאחרונה על ידי שמריהו כהן

                    @פנחס-המאושר אתה צריך לפתוח שלוחה שמיועדת לכך ולשים שם את ההגדרה

                    type=change_enter_id_password
                    

                    אח"כ כל אחד נכנס לשלוחה ובוחר סיסמה

                    פ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • פ מנותק
                      פנחס.המאושר @שמריהו כהן
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @שמריהו-כהן כתב באיפה מכניסים את הקוד?:

                      @פנחס-המאושר אתה צריך לפתוח שלוחה שמיועדת לכך ולשים שם את ההגדרה

                      type=change_enter_id_password
                      

                      אתה יכול לפרט יותר??
                      אני יכול לקחת גם מהשלוחות הקיימות?

                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ש מנותק
                        שמריהו כהן @פנחס.המאושר
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @פנחס-המאושר אח"כ כל אחד נכנס לשלוחה ובוחר סיסמה

                        פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • פ מנותק
                          פנחס.המאושר @שמריהו כהן
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @שמריהו-כהן כתב באיפה מכניסים את הקוד?:

                          @פנחס-המאושר אתה צריך לפתוח שלוחה שמיועדת לכך ולשים שם את ההגדרה

                          type=change_enter_id_password
                          

                          אח"כ כל אחד נכנס לשלוחה ובוחר סיסמה

                          אני לא יכול לעשות סיסמאות כמו שאני רוצה?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • פ מנותק
                            פנחס.המאושר @שמריהו כהן
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @שמריהו-כהן כתב באיפה מכניסים את הקוד?:

                            @פנחס-המאושר אח"כ כל אחד נכנס לשלוחה ובוחר סיסמה

                            אייך אפשר להיכנס אם צריך להקיש סיסמא בכניסה למערכת?

                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ש מנותק
                              שמריהו כהן @פנחס.המאושר
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @פנחס-המאושר הסיסמה צריכה להיות בקובץ בשם EnterIDPassword.ini בתיקיה שבה מתבצעת ההתחברות
                              את הסיסמאות יש להכניס בקובץ בצורה הבאה:

                              0587707708=770
                              

                              הסיסמה למספר זיהוי 0587707708 היא 770

                              במידה ואין סיסמה מוגדרת למשתמש, המערכת לא תבקש ממנו סיסמא כלל.

                              פ ש 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • פ מנותק
                                פנחס.המאושר @שמריהו כהן
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @שמריהו-כהן כתב באיפה מכניסים את הקוד?:

                                @פנחס-המאושר הסיסמה צריכה להיות בקובץ בשם EnterIDPassword.ini בתיקיה שבה מתבצעת ההתחברות
                                את הסיסמאות יש להכניס בקובץ בצורה הבאה:

                                0587707708=770
                                

                                הסיסמה למספר זיהוי 0587707708 היא 770

                                במידה ואין סיסמה מוגדרת למשתמש, המערכת לא תבקש ממנו סיסמא כלל.

                                אני לא מבין ההתחברות זה לפי מספר טלפון?

                                ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ש מנותק
                                  שמריהו כהן @שמריהו כהן
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @שמריהו-כהן הסבר על אופן יצירת הקובץ כאן https://f2.freeivr.co.il/post/73426

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • פ מנותק
                                    פנחס.המאושר @שמריהו כהן
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @שמריהו-כהן כתב באיפה מכניסים את הקוד?:

                                    @פנחס-המאושר הסיסמה צריכה להיות בקובץ בשם EnterIDPassword.ini בתיקיה שבה מתבצעת ההתחברות
                                    את הסיסמאות יש להכניס בקובץ בצורה הבאה:

                                    0587707708=770
                                    

                                    הסיסמה למספר זיהוי 0587707708 היא 770

                                    במידה ואין סיסמה מוגדרת למשתמש, המערכת לא תבקש ממנו סיסמא כלל.

                                    איפה אני עושה כזה תקיה?
                                    אייך עושים תקיה?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ש מנותק
                                      שמריהו כהן @פנחס.המאושר
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @פנחס-המאושר כתב באיפה מכניסים את הקוד?:

                                      אני לא מבין ההתחברות זה לפי מספר טלפון?

                                      כן

                                      פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • פ מנותק
                                        פנחס.המאושר @שמריהו כהן
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @שמריהו-כהן כתב באיפה מכניסים את הקוד?:

                                        @פנחס-המאושר כתב באיפה מכניסים את הקוד?:

                                        אני לא מבין ההתחברות זה לפי מספר טלפון?

                                        כן

                                        אני רוצה התחברות לפי סיסמה?

                                        צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • צ מנותק
                                          צוות קו כשר @פנחס.המאושר
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @פנחס-המאושר תסביר קצת יותר מה אתה רוצה לעשות איזה סיסמה מי מכניס את הסיסמאות וכ'ו

                                          פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                          • צ מנותק
                                            צוות קו כשר @פנחס.המאושר
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @פנחס-המאושר כתב באיפה מכניסים את הקוד?:

                                            ובשלוחה ששם משנים את הסיסמה תגדיר רק

                                            אתה בוחר זה יכול ליהות שלוחה 7 לדוגמה ואז ההגדרות הם

                                            ההגדרות להוסיף בשלוחה ראשית

                                            enter_id=yes
                                            enter_id_password=yes
                                            enter_id_password_folder=/7
                                            

                                            ההגדרה להגדיר בשלוחה7

                                            type=change_enter_id_password
                                            

                                            בשלוחה 7 זה ההגדרה היחידה שצריך להיות

                                            פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון