רישום לקבלת צינתוקים - עזרה למתחיל ממש!
-
הגדרתי בשלוחה 4 רישום לקבלת צינתוקים,
איך אני עושה שכל מי שנכנס למערכת ועדיין לא נרשם, זה יגיד לו שעליו להירשם לקבלת צינתוקים.
תודה רבה -
@תורה-תבלין תעשה פילטר לפי רשימת צינתוקים ומי שלא ברשימה תפנה להודעה שאומרת נא להרשם וכו' ותחזיר אותו לשלוחה 4.
-
@אורי-ש אמר ברישום לקבלת צינתוקים - עזרה למתחיל ממש!:
@תורה-תבלין תעשה פילטר לפי רשימת צינתוקים ומי שלא ברשימה תפנה להודעה שאומרת נא להרשם וכו' ותחזיר אותו לשלוחה 4.
וואו
יש לך כח להסביר לי איך עושים את כל זה?
אין לי שמץ במערכת הזו... -
@תורה-תבלין תראה כאן
-
@תורה-תבלין
אני רק מקווה שעל זה עברת כבר בעיון
כי אחרת פשוט חבל על השאלות שלך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות