למה אני לא מקבל נתונים?
-
היי אני מנסה לקבל לקובץ הקשות של מס סידורי מלקוחות והמערכת מאפשרת לקבל רק הקלטה, מה אני עושה לא נכון? בנוסף אני לא מקבל את המידע בכלל. מצרף מה שרשמתי.
type=recording_and_entering_data

title=קבלת מס מונה
add_to_list=EnterID/ListAllInformation.ini
EnterID_list=/ListAllInformation.ini
enter_id_type=list_all_information
record_name=no
login_add_val_name=yes
say_name=val_name -
@eli98 בנוסף הקמתי את כל התיקיות הנ"ל.
תודה מראש לעוזרים -
@eli98 הקשות צריך להעלות קובץ במס' 050
-
@יענקלה-הכוכב איזה סוג קובץ? הקלטה/ תיקיה/ ??
-
@eli98 ולתוך השלוחה הנוכחית לעלות?
-
@eli98 כן
הקלטה
לדוג' נא הקש מס' זהות -
@יענקלה-הכוכב אלוף הצליח, תודה. שאלה נוספת איך אני מעדכן שזה יחזור אחרי הלקוח ספרה ספרה ולא מספר ארוך מה שמוגדר digits איפה אני מטמיע את זה?
-
@eli98 ככה
050-option=---Digits -
@יענקלה-הכוכב תודה

מכיר את המערכת טוב?
בנוסף אשמח לקישור שאדע לשייך את המידע שקיבלתי ללקוח ספציפי. -
-
E eli98 סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות