נפתר קליקי, שמיעת השאלות דרך הטלפון ללא צורך בשימוש במחשב
-
אני מחפש קליקי שרק המנהל ישתמש במחשב ואילו בצד של המשתמשים לא יצטרכו מסך אלא ישמעו את השאלות דרך הטלפון בלבד, אשמח לדעת האם יש דרך כל שהיא לבצע את זה
תודה רבה. -
תודה רבה ל @אלחנן1 על המידע במייל. אז ככה מצאתי בעזרתו (תרתי משמע) את הדרך שיש כרגע אפשרות להפעיל קליקרים תוך כדי שידור חי, כלומר שהמנהל או כל המשתתפים יכולים לתקשר אחד עם השני תוך כדי הקשת תשובות על מקשי הטלפון
שימו לב:(לעת עתה בדקתי עם הכנסת מלל וההקראה אוטומטית לא עבדה לי, מה שאומר שמנהל השידור חי יושב מול המחשב ומקריא בעצמו את השאלות.)
דבר ראשון צריך להכנס ל אתר ניהול חדרי ועידה
ואז שלוחות/חדרי ועידה, לבחור את השלוחה הרצויה ואז ניהול/ושאלונים.
עד שמגיעים לכאן
כאן צריך לפתוח שאלון חדש, תחת הקטגוריה של מבחנים וחידות דווקא ולא דרך משחקים.
לאחר שגומרים להזין את כל הנתונים
חוזרים למסך של שיעור פעיל כאן
ולוחצים על הפלוס האדום ובוחרים בשאלונים
בחלון שיפתח יופיע השאלון שבניתם
יש לבחור בו ואז ללחוץ הפעל את המשחק
בהצלחה רבה
מקווה שהועלתי למישהו. -
דיברתי עם אחד שג"כ מתמצא בפורום והוא טען לי שניתן גם בהגדרות שקיימות כעת בפורום לנהל קליקי דרך הטלפון, כלומר שהמנהל יוכל לדבר תוך כדי עם המשתמשים ולהקריא להם את השאלות, והם יוכלו להקיש את התשובות דרך הטלפון
אשמח מאוד להפניה להגדרות אלו, אני פשוט לא רואה דרך כזו.
תודה רבה.
@חוויה-טלפונית אולי לך יש מידע בענין? -
@פישל יתכן ואפשר רק דרך ניהול חדרי הועידה
-
@חוויה-טלפונית איפה אתה רואה בניהול חדרי ועידה אפשרות מעשית להקשה תוך כדי הועידה?
-
@פישל תחפש שם
אם תרצה עזרה בתשלום תפנה למייל cs@ivr-havaya.com -
@חוויה-טלפונית אמר בקליקי, שמיעת השאלות דרך הטלפון ללא צורך בשימוש במחשב:
@פישל תחפש שם
אם תרצה עזרה בתשלום תפנה למייל cs@ivr-havaya.comחיפשתי שם וגם מצאתי את זה
אבל אני לא רואה שם שום דרך להפעיל את המשחק תוך כדי שידור חי.
ובקשר לתשלום, אני לא חושב שכל שאלה שמעלים בפורום העזרה צריכה להיות בתשלום, בהחלט ויש מקרים שהשואל לא מחפש הפניה או הגדרה מסוימת כל שהיא אלא לבנות לו מערכת שלימה ובהחלט יש מקום להציע לו תשלום, אך כשמדובר על הפניה להגדרה כל שהיא פחות... -
@שמואל שאלתי את אותה שאלה את השירות לקוחות והם גם הפנו אותו לקליקי, אך משום מה אני לא רואה שם שום אפשרות להנחות טלפונית את השאלות אלא רק דרך מסכים
אני מעונין להנחות טלפונית את המשתמשים בדומה לחדר ועידה, אך שיהיה להם אפשרות לענות תשובות על ידי הקשה על מקשי הטלפון
אשמח לקבל תשובה ברורה האם זה אפשרי בדרך כל שהיא או לא.
תודה רבה. -
אחרי שיטוט נוסף בפורום אני רואה כאן את הדברים הבאים
כאן מופיע ההודעה הבאה
אך כשנכנסים לקישור ועוברים למודל חדר ועידה שידור חי
מופיע ההודעה הבאה
אך אני לא רואה דרך איך להפעיל בפועל את הקליקרים דרך האתר לניהול.
כלומר אני רואה בפועל את האופציה של הפעלת משחק, אך הוא לא מסתנכרן בשום צורה עם השידור חי בפועל, אלא צריך שלוחה API נפרדת.
אשמח לפתרונים או מידע ממקור מוסמך. -
תודה רבה ל @אלחנן1 על המידע במייל. אז ככה מצאתי בעזרתו (תרתי משמע) את הדרך שיש כרגע אפשרות להפעיל קליקרים תוך כדי שידור חי, כלומר שהמנהל או כל המשתתפים יכולים לתקשר אחד עם השני תוך כדי הקשת תשובות על מקשי הטלפון
שימו לב:(לעת עתה בדקתי עם הכנסת מלל וההקראה אוטומטית לא עבדה לי, מה שאומר שמנהל השידור חי יושב מול המחשב ומקריא בעצמו את השאלות.)
דבר ראשון צריך להכנס ל אתר ניהול חדרי ועידה
ואז שלוחות/חדרי ועידה, לבחור את השלוחה הרצויה ואז ניהול/ושאלונים.
עד שמגיעים לכאן
כאן צריך לפתוח שאלון חדש, תחת הקטגוריה של מבחנים וחידות דווקא ולא דרך משחקים.
לאחר שגומרים להזין את כל הנתונים
חוזרים למסך של שיעור פעיל כאן
ולוחצים על הפלוס האדום ובוחרים בשאלונים
בחלון שיפתח יופיע השאלון שבניתם
יש לבחור בו ואז ללחוץ הפעל את המשחק
בהצלחה רבה
מקווה שהועלתי למישהו. -
-