תגלית מעניינת במודל תור לטיפול הצוות של ימות המשיח
-
@QWERTY אם כבר אתה מספר שאתה עושה הרבה שינוים יום יום אני ימליץ לך על נוסחה בגוגל שיטס שאני שם אותה בטבלה והיא שולחת את השינוים ישר לשלוחה של מוד תור בלי להיכנס לאתר ניהול (לי יש מאות שלוחות של תור כל אחד לזמן שונה ואז הכל בטבלה אחת)
זה הנוסחה:=IMPORTDATA("https://www.call2all.co.il/ym/api/UploadTextFile?token=0773137777:123456&what=ivr2:1/queue.ini&contents="&TEXTJOIN("%0A",TRUE,A2:A20)&"","%")
אם אתה לא מסתדר תקרא על זה עוד בפוסט הזה
-
@הרב כתב בתגלית מעניינת במודל תור לטיפול הצוות של ימות המשיח:
@QWERTY שים לב שאתה כותב משהו אחד ובצילומסך ובקישור מופיע משהו שונה
תשמע אף פעם זה לא קרה לי שהפתעתי את עצמי לרעה
מה שקרה לי אני תמיד לוקח את ההגדרות מהמחשב ואצלי במחשב זה היה כתוב בקובץ ext.ini ולכן הכנסתי את זה לשם וכששינתי את זה והכנסתי לקובץ queue.ini וראיתי ששם זה עובד מצויין הייתי כל כך להוט לפרסם את זה כי זה הציק לי ממש ועכשיו אני רואה שבאמת זה לא מופיע כך באתר תראה עד כמה הייתי להוט לפרסם את זה עד כדי טעות כזו איומה בכ"א יישר כח על העירנות!!אני הגדרתי את זה בקובץ queue.ini וההגדרה עובדת
אכן כן
לעינינו זה לא מדוייק מה שאתה אומר שאפשר לחייג ללא הגבלת זמן כי יש הגבלה מצד הטלפון של הנציג עצמו בדקתי את הנושא ואם יש לנציג תא קולי אפשר לצלצל אליו 35 שניות ואם אין לו תא קולי אפשר 45 שניות
הנציגים אצלנו לא עונים בנייד הם עונים בחשבון sip ושם זה הרבה יותר מ25 שניות ובטלפון השולחני זה כמו ההגבלה שכתוב בהגדרה אלא אם כן הטלפון עצמו מוגדר אחרת.
ובעיקר מה שהיה בעייתי אצלנו זה המוקד שלוקח שיחות כשאין מענה אצלנו, ששם הוא המספר שמחייגים אליו לא מונה שניות עד שבאמת הנציג שם ענה,
אני אסביר לדוגמא אם תיקח את הטלפון הנייד שלך, ותחייג למספר אתה יכול להמתין גם 5 דקות זה לא יראה שניות בנייד עד שהנציג שם ענה לך,
ולכן במקרה שלנו זה היה בלתי אפשרי שלקוח ממתין 25 שניות ויקבל מענה, וזה היה חוזר על עצמו 25 שניות שיחה מתנתקת וחוזר ובתכלס הוא לא יקבל מענה לעולם כך שההגדרה הזו הייתה קריטית עבורנו כדי לעבוד עם המוקד הזה למרות שבסוף נאלצתי לעבוד במודול ראוטינגאם כבר אתה מספר שאתה עושה הרבה שינוים יום יום אני ימליץ לך על נוסחה בגוגל שיטס שאני שם אותה בטבלה והיא שולחת את השינוים ישר לשלוחה של מוד תור בלי להיכנס לאתר ניהול (לי יש מאות שלוחות של תור כל אחד לזמן שונה ואז הכל בטבלה אחת)
הייתי שמח ליותר פירוט איזה הגדרות זה משנה ואיפה מכניסים אותם בדיוק, ואם זה באמת מקל בעבודה כי לפעמים הדרך הקצרה היא הארוכה...
זה הנוסחה:
=IMPORTDATA("https://www.call2all.co.il/ym/api/UploadTextFile?token=0773137777:123456&what=ivr2:1/queue.ini&contents="&TEXTJOIN("%0A",TRUE,A2:A20)&"","%")
בכל אופן תגיב לי שראית את ההודעה פה אני אמחק את הפוסט כדי לא להוציא לעז חלילה...
-
@QWERTY אני יסביר לך על הנוסחה הנוסחה הזאת בעצם לוקחת את כל הנתונים שכתובים במשבצות שאתה מגדיר בה ושולחת אותם לשלוחה שאותה הגדרת כלומר אני בעיקר משתמש בזה לקובץ queue.ini שבו אני כל הזמן משנה נציגים ופשוט במקום כל פעם להיכנס לאתר למצא את השלוחה של התור שבה אני רוצה לעשות שינוי אני פשוט משנה את זה בטבלה של השיטס וזה ישר משתנה בשלוחה של התור
שים לב שזה מוחק את כל מה שיש בקובץ ומעדכן מחדש את מה שהכנסתה בטבלה כלומר לפני שאתה מכניס את הנוסחה לתא העליון בעמודה אתה צריך להכניס את כל ההגדרות של הקובץ כל שורה בתא נפרד (מתחת התא של השורה שלפניו)
עכשיו לחלק המעשי בנוסחה אתה צריך לשנות כמובן איפה שכתוב 0773137777 למספר האמיתי של המערכת שלך ואיפה שכתוב 123456 לסיסמת מערכת שלך ואחרי הivr2: אתה צריך למחוק את הספרה 1 ולהכניס את המספר שלוחה של התור (הסלש צריך להישאר בסוף המיקום) ואיפה שכתוב queue.ini אתה צריך לשנות לשם של הקובץ שאותו אתה רוצה לשנות ואיפה שכתוב A2:A20 אתה צריך לשנות לתווך של התאים שאותם צריך לשלוח למערכת כלומר אם אתה כותב A2:A20 זה אומר שיקח את כל ההגדרות שכתובות בתא A2 וכן בתא A3 וכן בתא A4 וכו' עד תא A20 שים לב שלא שהתחלתי מתא A2 כי בתא A1 יש את הנוסחה עצמה
מה שאתה מרוויח מכל העסק א' שבמקום להתרוצץ בין השלוחות פשוט יש לך עמודה לכל קובץ ב' אתה יכול לעשות שיתוף למסמך ולהגדיר בדיוק מי יוכל לשנות ואיזה תאים הוא יוכל לשנות ג' אתה יכול גם להכניס הגדרות של כמה מערכות בטבלה אחת בלי לרוץ בין המערכות
בקיצור אני חושב שזה דבר מעולה למי שעושה הרבה שינוים
אני כאן לכל שאלה נוספת -
נראה לי שכדאי תעלה דוגמא של גליון אחרת קשה מאוד להבין
[אני יודע, אבל מי שלא בקיא באקסלים מיניהם לא יצליח להבין ללא דוגמא מעשית] -
@מנסה כתב בתגלית מעניינת במודל תור לטיפול הצוות של ימות המשיח:
נראה לי שכדאי תעלה דוגמא של גליון אחרת קשה מאוד להבין
[אני יודע, אבל מי שלא בקיא באקסלים מיניהם לא יצליח להבין ללא דוגמא מעשית]למה לדעתי הוא הסביר את זה בצורה נפלאה וזה עובד מצויין רק לענד"נ שכדי להביא את זה באמת למצב שזה חוסך זמן והתעסקות זה צריך להיות טבלה מסודרת יפה שאתה בוחר מתוכה מה להכניס מה לא איזה שלוחה וכו' בקיצור קצת עבודה בגוגל שיטס וזה באמת יכול להיות מועיל
@הרב יישר כח על ההסבר הרהוט נראה איך אפשר לשדרג את זה -
@הרב
מצאתי פתרון בנתיים עם תאים נפתחים וכך אני מכניס שם כמה אופציות וכל פעם בוחר את מה שמתאים לי אפשר לעבוד על זה ולהגיע לתוצאות יפות
לגבי הקובץ ext.ini ניסתי וראיתי שהוא מוסיף עוד קובץ כזה ולא משנה את המקורי יש לזה פתרו ?
כי גם שם יש לי לא מעט שינויים מכניסה לפי זמנים ועד העברה לשלוחות שונות.
אם יש לזה מענה נשמח שתשתף אותנו
תודה רבה! -
@הרב
טוב אז בנתיים הסתדרתי גם בקובץ ext.ini בעצם מה שכתבת רק שינוי בשם קובץ שם מוזר לי למה בהתחלה הוא היה מוסיף לי קובץ אחר באותו שם רק זה לא היה קובץ הגדרות=IMPORTDATA("https://www.call2all.co.il/ym/api/UploadTextFile?token=0771234567:1234&what=ivr2:1/ext.ini&contents="&TEXTJOIN("%0A",TRUE,A2:A61)&"","%")
-
@הרב
אני רואה שבדרך הרגילה אין אפשרות שהוא יקח משתי העמודות ויכניס בשורה אחד בתוך הקובץ ידוע לך על אופציה כזו? זה ממש יועיל
תודה רבה! -
@QWERTY כתב בתגלית מעניינת במודל תור לטיפול הצוות של ימות המשיח:
אין אפשרות שהוא יקח משתי העמודות ויכניס בשורה אחד בתוך הקובץ
מה זאת אומרת??
ברור שיש שים את שתי הטורים וטור שלישי טור אחד &טור שתיים ואת ההגדרה תשים על הטור השלישי -
@הלי
אכן זה מה שעשיתי כבר באותו רגע רק רציתי בדרך יותר מקצועית בלי להוסיף עוד עמודה {על אף שהסתרתי אותה..}
בתןך הקוד הזה ניתן להגדיר שיקח את זה בלי הפרדה בכ"א עשיתי כבר עם עמודה שלישית נחכה שיגיב...&TEXTJOIN("%0A",TRUE,A2:A61)&"","%")
-
@מנסה כתב בתגלית מעניינת במודל תור לטיפול הצוות של ימות המשיח:
נראה לי שכדאי תעלה דוגמא של גליון אחרת קשה מאוד להבין
[אני יודע, אבל מי שלא בקיא באקסלים מיניהם לא יצליח להבין ללא דוגמא מעשית]