בעיה בהעלאת משתמשים לחדר הועידה
-
@הלי תודה רבה עכשיו כן רואים את ה0, אבל הוא עדיין כותב לי את השגיאה הזאת.
-
@חזק-חזק מה אתה מעלה לאיפה?
-
@הלי לממשק של חדר הועידה
-
@חזק-חזק אני פחות מכיר את הממשק הנ"ל איזה קובץ אתה מעלה כאילו איזה עמודות יש בו מה הסיומת שלו ומה כתוב שם שצריך להעלות?
-
-
@חזק-חזק אני לא יודע מה צריך שם צר לי
-
@הלי תודה על הרצון
האם מישהו אחר יכול לעזור לי? -
@חזק-חזק כתב בבעיה בהעלאת משתמשים לחדר הועידה:
באמת יש בעיה בהעלאת מספרים דרך XL.
כמדומני שדיברו על זה כאן לא מזמן והבנתי שאין לזה פתרון נראה שאולי לעלות מספרים אחת אחת. -
@אט א"כ אז צריך להעביר את זה לבאגים במערכת.
-
@חזק-חזק מסתמא אתה מנסה להעלות את המשתמשים דרך כאן

ולכן זה כותב לך שגיאה
צריך להעלות את מכאן

ואח"כ בשלוחה לשייך לשם את הכיתה
בהצלחה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות