• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    תזכורת ספירת העומר בקו

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
    57 פוסטים 10 כותבים 3.4k צפיות 6 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • פ מנותק
      פיסטוק פרווה @קול הנשמה
      נערך לאחרונה על ידי

      @קול-הנשמה
      בעזרת ה'!

      ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ק מנותק
        קול הנשמה @פיסטוק פרווה
        נערך לאחרונה על ידי

        @פיסטוק-פרווה טוב אני מחכה
        אשמח לתייוג...

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • L מנותק
          Liy @קול הנשמה
          נערך לאחרונה על ידי Liy

          @קול-הנשמה כתב בתזכורת ספירת העומר בקו:

          תגובה: Men770 מערכות | מודולים.
          עשיתי לפי השלבים להפעלת תזכורת ספירת העומר בכניסה לקו
          ואני לא מצליחה לשמוע את זה בתפריט

          קח בניתי לך משהו,
          תכניס את ההגדרות האלו:

          type=api
          api_link=https://ym.liy.ovh/modules/omer
          

          זה משמיע ״תזכורת! היום x ימים לעומר״

          @פיסטוק-פרווה סליחה שהקדמתי אותך..

          ק פ צ 4 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
          • ק מנותק
            קול הנשמה @Liy
            נערך לאחרונה על ידי

            @Liy זה לא עושה שום דבר...

            L תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • L מנותק
              Liy @קול הנשמה
              נערך לאחרונה על ידי

              @קול-הנשמה כתב בתזכורת ספירת העומר בקו:

              @Liy זה לא עושה שום דבר...

              מה הכנסת בשלוחה?

              ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ק מנותק
                קול הנשמה @Liy
                נערך לאחרונה על ידי

                @Liy את מה שהבאתם לי

                זה מה שיש עכשיו בשלוחה

                type=menu
                check_did_and_go_to_folder_one_time=yes
                voice=Sivan
                title=(השם שלי)
                check_template_filter=2
                check_template_filter_active=yes
                check_template_filter_none_go_to=/91
                check_did_and_go_to_folder=yes
                type=api
                api_link=https://ym.liy.ovh/modules/omer

                L תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • L מנותק
                  Liy @קול הנשמה
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @קול-הנשמה כתב בתזכורת ספירת העומר בקו:

                  @Liy את מה שהבאתם לי

                  זה מה שיש עכשיו בשלוחה

                  type=menu
                  check_did_and_go_to_folder_one_time=yes
                  voice=Sivan
                  title=(השם שלי)
                  check_template_filter=2
                  check_template_filter_active=yes
                  check_template_filter_none_go_to=/91
                  check_did_and_go_to_folder=yes
                  type=api
                  api_link=https://ym.liy.ovh/modules/omer

                  ברור שזה לא יעבוד..
                  אתה צריך להכניס את ההגדרות שהבאתי בשלוחה נפרדת.
                  אתה יכול להשמיע את זה לפני התפריט הראשי עם הקומבינה ש @Men770 הביא שם.

                  ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • פ מנותק
                    פיסטוק פרווה @Liy
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @Liy
                    אין לי בעייה שתקדים אותי, עשיתי פעם משהו כזה ופשוט לא מצאתי אותו, העיקר שיש כזה דבר בעולם....

                    ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                    • ק מנותק
                      קול הנשמה @פיסטוק פרווה
                      נערך לאחרונה על ידי

                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ק מנותק
                        קול הנשמה @Liy
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @Liy אני לא מצליחה לעשות את זה

                        L תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • L מנותק
                          Liy @קול הנשמה
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @קול-הנשמה כתב בתזכורת ספירת העומר בקו:

                          @Liy אני לא מצליחה לעשות את זה

                          מה הגדרתם?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ס מנותק
                            ספר דברים
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @Liy יש אפשרות של הגדרה כזאת בשלוחת תפריט ?
                            (כמו המודול המקורי של ימות המשיח רק ללא הברכה מהרבי)

                            L מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • L מנותק
                              Liy @ספר דברים
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @ספר-דברים כתב בתזכורת ספירת העומר בקו:

                              @Liy יש אפשרות של הגדרה כזאת בשלוחת תפריט ?
                              (כמו המודול המקורי של ימות המשיח רק ללא הברכה מהרבי)

                              כן.
                              @קול-הנשמה שים לב להגדרות בשביל להשמיע לפני התפריט:

                              1. צרו שלוחה חדשה בשם 999999999. (ניתן גם שם אחר)
                              2. הגדירו בה את ההגדרות הבאות:
                              type=api
                              api_link=https://ym.liy.ovh/modules/omer
                              
                              1. צרו בתפריט הראשי קובץ חדש בשם Did_Go_To.ini, והכניסו בו את התוכן הבא:
                              מספר המערכת=/999999999
                              
                              1. הוסיפו להגדרות בתפריט הראשי את ההגדרות הבאות:
                              check_did_and_go_to_folder=yes
                              check_did_and_go_to_folder_one_time=yes
                              

                              בהצלחה!
                              קרדיט @Men770

                              ס תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • ס מנותק
                                ספר דברים @Liy
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @Liy זה אני מכיר
                                אבל אז צריך להמתין עד שיסיים את התזכורת כדי להקיש בתפריט

                                L תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • L מנותק
                                  Liy @ספר דברים
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @ספר-דברים כתב בתזכורת ספירת העומר בקו:

                                  @Liy זה אני מכיר
                                  אבל אז צריך להמתין עד שיסיים את התזכורת כדי להקיש בתפריט

                                  ומה אתה רוצה?

                                  ס תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ס מנותק
                                    ספר דברים @Liy
                                    נערך לאחרונה על ידי ספר דברים

                                    @Liy אני משתמש בהגדרה הזאת

                                         omer_today_play=yes
                                    

                                    בשלוחת תפריט

                                    L תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                    • L מנותק
                                      Liy @ספר דברים
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @ספר-דברים כתב בתזכורת ספירת העומר בקו:

                                      @Liy אני משתמש בהגדרה הזאת

                                           omer_today_play=yes
                                      

                                      בשלוחת תפריט

                                      אתה רוצה שיוכלו להקיש גם בהאזנה לספירת העומר?
                                      אעדכן את זה בל״נ בהמשך שכשאר יקישו זה יפנה לשלוחה שהקישו כאילו נמצאים בתפריט.
                                      תזכיר לי במוצ״ש

                                      ק ס 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ק מנותק
                                        קול הנשמה @Liy
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @Liy אני לא מבינה מה לא נכון שעשיתי
                                        במקום שלוחה 999999 יש לי שלוחה 90/2 שמתי-
                                        type=api
                                        api_link=https://men770.tel/ymapi/sefiratHaomer

                                        ואז הלכתי לשלוחה הראשית
                                        וב-Did_Go_To.ini
                                        שמתי - (מספר קו)=/90/2
                                        היה שם כבר הפנייה לשלוחה אחרת...
                                        ובשלוחה הראשית כבר היה לי את ההגדרות הנ''ל -
                                        check_did_and_go_to_folder=yes
                                        check_did_and_go_to_folder_one_time=yes
                                        בגלל שהפנתי לשלוחה אחרת בעיקבות הרשמה לרשימת התפוצה שעשיתי
                                        עככשיו עדין לא עובד לי הספירת העומר

                                        L תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • L מנותק
                                          Liy @קול הנשמה
                                          נערך לאחרונה על ידי Liy

                                          @קול-הנשמה כתב בתזכורת ספירת העומר בקו:

                                          @Liy אני לא מבינה מה לא נכון שעשיתי
                                          במקום שלוחה 999999 יש לי שלוחה 90/2 שמתי-
                                          type=api
                                          api_link=https://men770.tel/ymapi/sefiratHaomer

                                          תכניס במקום זה את ההגדרות האלו:

                                          type=api
                                          api_link=https://ym.liy.ovh/modules/omer
                                          
                                          ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • ק מנותק
                                            קול הנשמה @Liy
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @Liy עדין לא עושה כלום

                                            וכשאני נכנסת שוב לשלוחה הראשית אניר ואה שבמקום את המס' של הקו
                                            הוא כותב

                                            ;; DUP

                                            L תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון