מעבר לשמיעת התפריט בלחיצה על כל מקש בשמיעת הודעת ברוכים הבאים
-
@קו-משכנות
אגב, רציתי לתת לייק לכל מי שעוזר לי
ולא נותנים לי כי אין לי מספיק מוניטין
איך צוברים מוניטין? -
@קו-משכנות מונטין זה הצבעות בעד
ברגע שמישהו מצביע בעד פוסט שלך מתוסף לך מונטין -
@קו-משכנות נראה לי שטעיתי משום מה האופציה הזו של שלא ניתן לדלג על הודעה היא בהודעת ברוכים הבאים M0000 ולא הודעה M1000
כמו שמופיע כאן
https://f2.freeivr.co.il/topic/2549/השמעת-קבצים/8 -
@פישל
תודה
כן ראיתי -
@קו-משכנות
רגע, האם מכלל הן וכו'?
כלומר, אם כתוב שבשביל שלא תהיה דרך לדלג על הודעת ברוכים הבאים צריך הגדרה -
האם זה אומר שברירת מחדל כן ניתן לדלג על ההודעה הנ"ל?
ואם כן, איך? -
@קו-משכנות בהקשה על כל מקש
-
@אליהושש
ואז?
נכנס לשלוחה או משמיע את התפריט? -
@קו-משכנות כתב במעבר לשמיעת התפריט בלחיצה על כל מקש בשמיעת הודעת ברוכים הבאים:
@קו-משכנות
רגע, האם מכלל הן וכו'?
כלומר, אם כתוב שבשביל שלא תהיה דרך לדלג על הודעת ברוכים הבאים צריך הגדרה -
האם זה אומר שברירת מחדל כן ניתן לדלג על ההודעה הנ"ל?
ואם כן, איך?כן אפשר לדלג
בכל מקש רק שבתפריט זה כבר מזהה את זה בתור הקשה בתפריט -
@קו-משכנות כתב במעבר לשמיעת התפריט בלחיצה על כל מקש בשמיעת הודעת ברוכים הבאים:
נכנס לשלוחה או משמיע את התפריט?
נכנס לשלוחה.
-
ובמעבר לשלוחה אחרת לא!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות