תגובה: עידכון פרטים על משתמש בקובץ ListAllInformation
יש בפורום אינספור שאלות בענין.
לעת עתה נראה שאין אפשרות לערוך את הקובץ אלא רק למחוק או להוסיף שורה חדשה בשילוב מודל קבלת נתונים.
בקשתי היא לפתח אפשרות לעריכה או הוספה של נתונים בקובץ ListAllInformation שילקחו ממודל קבלת נתונים, אם אפשרות להגדיר ששאלה מספר 050 במודל קבלת נתונים תכנס לעמודה מספר Y ואז הנתנון שהקיש יתווסף או יוחלף במידה והיה קיים נתון אחר (כמו כן רצוי שיכנס מתורגם כמו שמופיע בקובץ התרגום ApprovalAll)
תודה רבה.
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי פישל
-
עריכת והוספת נתונים בקובץ ListAllInformation
-
אתר חדש או ישן?
ראיתי לאחרונה את האתר הזה
https://tiny-gingersnap-1b24c1.netlify.app/0/
נראה כמו שידרוג של האתר החדש
מישהו עוד נתקל בו? -
RE: ליצור קובץ שמע של תקליט רובוט
@פלוס במערכת אין אפשרות להגדיר את זה כקובץ שמע.
אתה יכול להעלות למערכת קובץ שמע או קובץ TTS אך הוא לא מומר לקובץ שמע בהורדתו למחשב
אם אתה רוצה לקריין בצורה מקצועית בקול רובוטי אוטומטי יש לך את התוכנה המוצלחת שבנה @אביי שאני משתמש בה כבר מספר שבועות בהצלחה מרובה בתוכנה יש את הקולות החדשים של גוגל עם מספר אופציות
בהצלחה
לפרטים תוכל לפנות למייל שמופיע בצד שמאל למעלה בחלון התוכנה

-
RE: השמעת האזנה אחרונה למעט שלוחה מסוימת
@קפיץ תוכלו להגדיר בשלוחה הרצויה
לא שומר את ההאזנה האחרונה save_last_play=no -
RE: המרת טקסט לדיבור מטורפת!!!! ב ח י נ ם!!!!!
שימו לב שבאתר המקורי של ג'מיני נטפרי חזרו וחסמו את הקריינות מכיון שהיו שם הרבה פירצות..

-
RE: הגבלת כניסה כללי ליום אחד
@אדם זה ההגדרה שיכנס כל יום רק פעם אחת.
מודל כניסה לפי פילטר type=access_filter אם התנאים תואמים access_filter_yes_goto=/ אם התנאים לא תואמים access_filter_no_goto=/ פילטר פעם ביום access_filter_1=h.*.*.*.*.*.23:59:59.1.23:59:59 -
RE: חדש בממשק ניהול חדרי ועידה | הצגת מצביעים לפי סדר הצבעה, הצגת זמן המתנה למענה, השבתת התראות על כניסת ויציאת משתתפים
-
סדר רץ של השלוחות מעל 9 שלוחות.
כעת המצב ששלוחה מספר 10 נמצאת אחרי שלוחה מספר 1. וזה די מבלבל. אשמח אם יוכלו לסדר ששלוחה 10 תהיה אחרי שלוחה 9.
תודה רבה. -
תודה, ובאג קטן
תודה רבה על השידרוג החזותי ולא רק של האינדקס קישורים ובכלל...

ביממה האחרונה שמתי לב לבאג במערכת שלא ניתן להעתיק את הקוד בלחיצה בצד ימין בשורת הקוד כאן

כמו שהיה עד עכשיו ניתן לעשות
אשמח אם תוכלו לסדר זאת @שמואל @שמחה-זו-הסיסמא
תודה רבה
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי פישל
-
RE: חדש! ממשק דוחות, צפייה בגרפים, נתונים מסודרים, פילוח, ייצוא מתקדם ועוד
@פיתה אם אתה כבר מסתיר את השם תסתיר אותו גם למעלה...
-
RE: חדש! ממשק דוחות, צפייה בגרפים, נתונים מסודרים, פילוח, ייצוא מתקדם ועוד
@שלוימי-770 עוד דבר נצרך שיהיה ניתן להוסיף מספר מערכות ויהיה ניתן לעבור ביניהם על ידי לחיצה בדומה למעבר בפרופילים בגוגל
-
RE: חדש! ממשק דוחות, צפייה בגרפים, נתונים מסודרים, פילוח, ייצוא מתקדם ועוד
@שלוימי-770 אני חושב שאחד הדברים שישפרו מאוד את הדוח האזנות שיהיה ניתן להציג את שמות המאזינים לפי הזיהוי שלהם במערכת! בדומה למה שקיים כעת במודל קבלת נתונים שהוא שולף את השמות.
אגב אם היה אפשר לשדרג את הלשונית של שיחות נכנסות באתר הישן או לחילופין להכניס לשונית באתר הזה של שיחות בזמן אמת זה בהחלט יהיה שידרוג נוסף מוצלח -
RE: ימות המשיח העלה את המחיר הורדת פרסומות אמיתי??
@שואל-שאלה אני דיברתי עם השירות לקוחות והיא טענה לי שזה לפי כמות דקות (זה היה נשמע שעדיין אין דברים ברורים כל כך, ניסתי לשאול אותה פרטים מדוייקים אך זה היה נראה שהיא לא מונחת בפרטים וכל שאלה שלי שאלה מישהו אחר לצידה) העלות לפי השימוש אבל לרעה כלומר מי שפעם היו לו הרבה דקות אז היה לו פריוולגיה היום בדיוק הפוך ככל שיש לך יותר דקות ושימושים בקו העלות נהיית יותר גבוה וזה נע בין 9.9 לחודש ועד ל 350 שוב תלוי בכמות הדקות ובכמות המחייגים למערכת.
-
שינוי סיומת הקבצים במערכת
האם תמיד הסיומת של הקבצים במודל הקלטות היה ogg?
כעת אני רואה שכל הקבצים עם הסיומת הנ"ך אך קבצים חדשים שעולים למערכת עם שוב עם סיומת wav
זה נראה מהלך לצמצום כמות האחסון בשרתים.
השינוי הזה לפעמים קרטיים בעת שימוש במודלים מבוססי API. -
RE: עזרה בבניית מערכת לא כל כך מורכבת
@ניסים-פנירי תפתח שלוחה רשימות תפוצה, כל אחת תגדיר לפי הענין בוגרים, תלמידים וכו'.
תגדיר בנוסף בכניסה למערכת שיהיה פילטר לפי רשימת תפוצה ואחרי המעבר לפי פילטר זה תגידר פילטר לפי רשימת צינטוקים, שם תגדיר רישום לצינתוקים הרלוונטים והסרה שקטה מרשימות קודמות
מסמתא יש עוד אפשרות אבל זה מה שכרגע עלה במחשבה... -
RE: משהו יודע למה הדוחות נוכחות מגיעים כך?
@ש-פ אכן גוגל חוסמים הורדות של קבצים אלו
אבל פשוט תעתיק לתוסף ישירות. -
RE: משהו יודע למה הדוחות נוכחות מגיעים כך?
