• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. eliyahu
    E
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 43
    • נושאים 128
    • פוסטים 1071
    • הגבוה ביותר 699
    • שנוי במחלוקת 1
    • קבוצות 1

    eliyahu

    @eliyahu

    ניהול

    2730
    מוניטין
    983
    צפיות בפרופיל
    1071
    פוסטים
    43
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    eliyahu הפסק לעקוב עקוב
    ניהול

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי eliyahu

    • שינוי תפריט לשתי ספרות ללא שינוי שם לשלוחות

      שלום

      מכירים את זה שבניתם קו ובהמשך הזמן אתם רוצים שיהיה יותר מ9 שלוחות בתפריט?
      אז בגדול מה שעושים מגדירים שהתפריט יהיה בעל 2 ספרות ומשנים את השם לכל השלוחות. (לדוגמה שלוחה 9 הופכת ל09)
      אבל מה הבעייה? שלפעמים זה ממש דופק את כל המערכת. זה יוצר לינקים שבורים והרבה שלוחות מפסיקות לעבוד בגלל שהנתיב של השלוחות שונה.
      ובכן במקום שעכשיו תעברו שלוחה שלוחה ותשנו לה את השם יש פיתרון פשוט.
      עקבו אחריי.

      שלב ראשון משנים את התפריט ל2 ספרות על ידי ההגדרה הבאה

      digits=2
      

      שלב שני מגדירים בתפריט את ההגדרה הבאה

      text_extensions=yes
      

      שלב שלישי יוצרים קובץ בשלוחה בשם ExtensionNumbersAndAssociations.ini ומכניסים לו את ההגדרות הבאות

      00=0
      01=1
      02=2
      03=3
      04=4
      05=5
      06=6
      07=7
      08=8
      09=9
      

      וזהו. אין כל צורך לשנות את השם לשלוחות. הכל יעבוד תקין.


      הגדרת תפריט לשתי ספרות בכל המערכת

      במקרה שאתם מעונינים להגדיר את ההגדרה הנ"ל על כל המערכת (בשונה מההגדרה הנ"ל שעובדת רק באותה שלוחה שמוגדרת), יש להכניס בשלוחה הראשית של המערכת בתוך קובץ ExtensionNumbersAndAssociations.ini את ההגדרות הבאות:

      default_00=0
      default_01=1
      default_02=2
      default_03=3
      default_04=4
      default_05=5
      default_06=6
      default_07=7
      default_08=8
      default_09=9
      

      ע"פ הדוגמה:
      במידה ובשלוחה הראשית בקובץ ivr.ini מוגדר digits=2, אז בכל מקום במערכת שיהיה תפריט עם שלוחות בנות ספרה בודדת ושלוחות בנות 2 ספרות, המערכת תתחשב גם בהקשה של ספרה בודדת ותעביר את המאזין לשלוחה הרצויה.

      בהצלחה.

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      E
      eliyahu
    • קובץ שקט תקין להחלפת הודעות מערכת

      ב"ה

      מצורף בזה קובץ שקט תקני למערכות, למקרה שרוצים להחליף הודעת מערכת לשקט,

      יש מקומות שהמערכת יודעת להסתדר עם קובץ ריק, אבל יש מקומות כמו חדר ועידה ועוד שזה גורם כשל והמערכת לא מתקדמת בהתאם לציפיות. ולכן יש להשתמש בקובץ הזה.

      לסיכום: כל מקום שצריך הודעת מערכת שקט וכדומה, מומלץ מאוד מאוד להשתמש בקובץ המצורף

        quiet.wav

      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
      E
      eliyahu
    • חדש במודול API! מעבר להשמעת קובץ מנקודת יצירה מסוימת

      ב"ה

      עודכן גם בשרשור המתאים

      חדש במודול API! מעבר להשמעת קובץ מנקודת יצירה מסוימת

      להלן ההגדרות

      העברת השיחה לשלוחת השמעת קבצים והשמעת קובץ ספציפי מנקודת עצירה מסוימת - go_to_folder_and_play

      הערכים הניתנים להגדרה

      • השלוחה אליה השיחה תועבר.
        לדוגמה /1/5 למעבר לשלוחה /1/5
      • שם הקובץ להשמעה.
        ניתן להגדיר ב-2 אפשרויות.
        האפשרות הראשונה היא לציין רק את שם הקובץ (לדוגמה 005) ואז בכזה מקרה המערכת תשמיע את הקובץ מהשלוחה אליה המשתמש מועבר.
        האפשרות השניה היא לציין נתיב מלא של הקובץ להשמעה. (לדוגמה /1/4/006) ואז בכזה מקרה המערכת תשמיע את הקובץ מהנתיב שצוין
      • נקודת עצירה בקובץ - באלפיות שניה (לדוגמה 1001)

      הגדרות לדוגמה

      go_to_folder_and_play=/1/5,005,1001
      go_to_folder_and_play=/1/5,1/4/006,1001
      

      בברכה,
      אליהו

      פורסם בחדש במערכת
      E
      eliyahu
    • שליחת צנתוק למחייג בכניסה לשלוחה

      ב"ה

      שליחת צנתוק למחייג בכניסה לשלוחה (ניתן להטמעה בכל מודול)

      ניתן להגדיר שבכניסה לשלוחה המערכת תשלח צנתוק (צלצול ניתוק) למחייג
      ההגדרה היא

      send_tzintuk=yes
      

      ברירת מחדל המספר ממנו יוצאת השיחה הוא המספר הראשי של המערכת
      ניתן להגדיר זיהוי של מספר משני או מספר שאושר לזיהוי יוצא
      ההגדרה היא

      send_tzintuk_from=0772222770
      

      במקרה כזה, המערכת תוציא את השיחה ממספר 0772222770

      שימו לב! ניתן לשלוח צנתוק לאותה שלוחה רק פעם אחת בשיחה.

      לעת עתה (עד להודעה אחרת בפורום) הצנתוק ללא עלות יחידות

      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
      E
      eliyahu
    • "חרבות ברזל" - מספר עדכונים חשובים

      שלום וברכה,
      להלן מספר עדכונים


      עומס פניות

      אנו חווים כרגע עומס פניות חריג גם במוקד הטלפוני וגם במייל ומשתדלים לתת מענה לכל מי שפונה.
      אם לא קיבלתם מענה בטלפון ניתן לפנות במייל cs@yemot.co.il ובווצאפ 0533137770.


      דרושים

      עדכון מתאריך 26/10/2023 - זה כבר לא רלוונטי
      אם יש לכם היכרות עם המערכות שלנו, ואתם רוצים להירתם ולהצטרף למאמץ.
      שלחו לנו מייל לכתובת jobs@yemot.co.il עם פרטיכם.
      העבודה בתשלום.

      פורסם בחדש במערכת
      E
      eliyahu
    • שליחת DTMF מוגדר מראש (דימוי הקשות)

      שליחת DTMF מוגדר מראש

      ניתן להגדיר שבכניסה לשלוחה המערכת תשלח לשיחה הנכנסת DTMF (הקשת ספרות) מוגדר מראש
      ההגדרה היא

      send_dtmf=כאן יש לרשום את הספרות לשליחה
      

      לדוגמה

      send_dtmf=156
      

      בדוגמה, המערכת תשלח את הספרות 156

      ניתן גם להגדיר שהמערכת תקיש את הספרות במרווחי זמן, ושמשך הקשה יהיה זמן מסויים
      לדוגמא

      send_dtmf=123,5000,2000
      

      בדוגמא, המערכת תמתין 5 שניות (5000ms) ותקיש 1, ולאחר מכן, תמתין שוב 5 שניות, ותקיש 2, ושוב תמתין 5 שניות, ותקיש 3, ואורך ההקשה (הלחיצה) יהיה 2 שניות (2000ms)

      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
      E
      eliyahu
    • RE: הודעה חשובה על שינוי מתוכנן ב"האזנה אחרונה"

      סיפור לשינה: "גלגולו של פיצ'ר"

      סיפורנו עוסק במודול השמעת קבצים הפופולרי.
      גיבור סיפורנו הוא לא אחר מאשר פיצ'ר האזנה אחרונה.
      הפיצ'ר נולד מתוך בקשה פשוטה ותמימה "השיחה התנתקה לי באמצע שהקשבתי למשהו חשוב, אנא עזרו לי לחזור לקובץ ששמעתי".
      לאחר לידתו, הפיצ'ר סבל מבעיות גדילה ועם הזמן הוא התחיל להתמודד עם בקשות מורכבות יותר בסגנון "למה אתה מחזיר אותי לשלוחה 1? אני רציתי רק את שלוחה 2!"
      בהמשך, כבר כולם ממש כעסו עליו "אתה בכלל לא עובד! במקום להחזיר אותי למיקום הנכון אתה רק מתלונן וצורח "שגיאה" "שגיאה" ולא מקשיב למה שאומרים לך".
      וכך הלך הפיצ'ר ודעך ודעך עד שהגיע לבית החולים על סף התמוטטות.
      בבית החולים ניסו לטפל בחולה בדרכים המקובלות, אבל התברר ששום דבר לא עוזר והחולה לא מראה סימני החלמה.
      בלית ברירה, התיישבו הרופאים והחליטו על ניתוח מורכב.
      הניתוח הסתיים והחולה כרגע במחלקת התאוששות מחובר למוניטור צמוד.
      אנחנו מקווים שבקרוב ממש, הפיצ'ר יקום בריא ושלם ויחזור לשמח את כלל המאזינים.
      ועד כאן סיפורנו לערב זה.

      פורסם בחדש במערכת
      E
      eliyahu
    • חדש במודול תור - פעולות נציג במהלך שיחה עם לקוח (העברת שיחה/המתנה ועוד)

      ב"ה

      חידוש גדול במודול תור
      החל מהיום ניתן להגדיר פעולות שהנציג יוכל לבצע במהלך השיחה
      הפעולות האפשריות הן

      1. החזקת שיחה (הלקוח ישמע מנגינה מוגדרת בזמן ההמתנה)
      2. העברה לנציג אחר
      3. העברה לשלוחה במערכת

      ההגדרות המלאות כאן.
      שימו לב! את האפשרות אנחנו מפעילים כעת באופן ניסיוני וייתכנו שינויים בצורה שבה הדברים פועלים.

      קרדיט ל @יעקב שעבד קשה על הפיתוח
      בברכה, אליהו

      פורסם בחדש במערכת
      E
      eliyahu
    • סדר פעולות בכניסה לשלוחה לפני המעבר למודול עצמו

      להלן יפורטו סדר הפעולות של המערכת שנעשה בכל כניסה לשלוחה
      לאחר הפעולה/בדיקה הראשונה המערכת ממשיכה לפעולה/בדיקה השניה. במידה והבדיקה הראשונה חסמה את הכניסה לשלוחה לא יתבצעו הפעולות/בדיקות הנוספות כלל

      key הסבר מידע נוסף
      1 check_if_mobile_kosher_phone בדיקה אם מספר כשר https://f2.freeivr.co.il/post/135553
      2 limit_call_seconds הגבלת אורך שיחה כהטמעה בכל מודול https://f2.freeivr.co.il/post/77
      3 mode_say_log השמעת מיקום השלוחה בכניסה לשלוחה https://f2.freeivr.co.il/post/1248
      4 enter_if_time כניסה לשלוחה לפי זמנים https://f2.freeivr.co.il/post/941
      5 enter_after_time זמן פתיחת שלוחה https://f2.freeivr.co.il/post/941
      6 password סיסמה לשלוחה https://f2.freeivr.co.il/post/948
      7 black_no_phone חסימת מספרים ללא זיהוי https://f2.freeivr.co.il/post/970
      8 check_phone_verify אימות דו שלבי https://f2.freeivr.co.il/post/969
      9 white_list רשימה לבנה https://f2.freeivr.co.il/post/972
      10 black_list רשימה שחורה https://f2.freeivr.co.il/post/1246
      11 enter_id כניסה לפי מספר אישי https://f2.freeivr.co.il/post/1250
      12 check_did_and_go_to_folder הפנייה לפי מספר מחייג ו/או מחויג https://f2.freeivr.co.il/post/60
      13 check_access_filter אקסס פילטר https://f2.freeivr.co.il/post/60901
      14 send_sms שליחת מסרון (sms) בכניסה לשלוחה https://f2.freeivr.co.il/post/2770
      15 send_tzintuk שליחת צנתוק למחייג בכניסה לשלוחה https://f2.freeivr.co.il/post/89969
      16 oref_check השמעת אזעקות בזמן אמת https://f2.freeivr.co.il/post/79323
      17 enter_foldar_end_time זמן סגירת שלוחה https://f2.freeivr.co.il/post/941
      18 check_phone_number כניסה לשלוחה ע"פ מספר ישראלי/לא ישראלי https://f2.freeivr.co.il/post/1247
      19 checking_units_ext התראה על כמות נמוכה של יחידות או פג תוקף https://f2.freeivr.co.il/post/18757
      20 go_to_from_tzintuk פילטר לפי רשימת צינתוקים https://f2.freeivr.co.il/post/41323
      21 check_template_filter פילטר לפי מספר רשימות תפוצה https://f2.freeivr.co.il/post/124
      22 check_points_filter פילטר לפי ניקוד https://f2.freeivr.co.il/post/56097
      23 check_listening_ok פילטר לפי האזנה לקובץ מסוים במערכת https://f2.freeivr.co.il/post/92925
      24 check_api בדיקת הרשאת כניסה ב-API https://f2.freeivr.co.il/post/33763
      25 send_message_to_telegram שליחת הודעה לטלגרם בכל כניסה לשלוחה https://f2.freeivr.co.il/post/51968
      26 points_time הוספת ניקוד בהתאם לזמן האזנה https://f2.freeivr.co.il/post/48236
      27 send_dtmf שליחת DTMF מוגדר מראש https://f2.freeivr.co.il/post/78119
      28 play_campaign_message השמעת הודעות קמפיין (מלבד מודול תפריט - menu) https://f2.freeivr.co.il/post/62038
      29 check_if_music_on_hold פילטר כניסה ומעבר לפי בדיקה אם שידור חי אינטרנטי פעיל https://f2.freeivr.co.il/topic/14500
      30 limit_entries_folder_max הגבלת כמות כניסות לשלוחה בצורה כללית https://f2.freeivr.co.il/post/23170
      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
      E
      eliyahu
    • הוספת והסרת מספרים דרך הטלפון מרשימות שונות במערכת (רשימה לבנה, רשימה שחורה, רשימת תור ועוד)

      שלום וברכה,

      ההגדרות כאן מבוססות על המודול הזה והמודול הזה.

      הדבר מאפשר להוסיף ולהסיר מספרי טלפון מקבצים שונים במערכת (כדוגמת WhiteList.ini BlackList.ini queue.ini ועוד).

      וכעת להגדרות

      שלוחה להוספת המספר על ידי המתקשר בעצמו

      type=add_id_to_list
      add_id_to_list_location_list=
      enter_id=yes
      enter_id_type=phone
      record_name=no
      say_name=no
      delete_id_exit=yes
      

      בשורה add_id_to_list_location_list= יש לרשום את הנתיב המלא של הקובץ ואת שמו (ללא סיומת ini)
      לדוגמה להוספת המספר לקובץqueue.ini שבשלוחה 1 יש לרשום:

      add_id_to_list_location_list=/1/queue
      

      שלוחה להסרת המספר על ידי המתקשר בעצמו

      type=remove_id_from_list
      remove_id_from_list_location_list=
      remove_id_from_list_key=phone
      remove_id_from_list_mode=key_only
      

      בשורה remove_id_from_list_location_list= יש לרשום את הנתיב המלא של הקובץ ואת שמו (כולל סיומת ini)
      לדוגמה להסרת המספר מקובץqueue.ini שבשלוחה 1 יש לרשום:

      remove_id_from_list_location_list=/1/queue.ini
      

      שלוחה להוספת מספרים מטלפון אחר

      type=add_id_to_list
      add_id_to_list_location_list=
      enter_id=yes
      enter_id_type=digits
      enter_id_type_digits_amount=none
      record_name=no
      say_name=no
      enter_id_read_say=yes
      delete_id_exit=yes
      

      בשורה add_id_to_list_location_list= יש לרשום את הנתיב המלא של הקובץ ואת שמו (ללא סיומת ini)
      לדוגמה להוספת המספר לקובץqueue.ini שבשלוחה 1 יש לרשום:

      add_id_to_list_location_list=/1/queue
      

      שלוחה להסרת מספרים מטלפון אחר

      type=remove_id_from_list
      remove_id_from_list_location_list=
      remove_id_from_list_key=EnterId
      remove_id_from_list_mode=key_only
      enter_id=yes
      enter_id_type=digits
      enter_id_type_digits_amount=none
      record_name=no
      say_name=no
      enter_id_read_say=yes
      delete_id_exit=yes
      

      בשורה remove_id_from_list_location_list= יש לרשום את הנתיב המלא של הקובץ ואת שמו (כולל סיומת ini)
      לדוגמה להסרת המספר מקובץqueue.ini שבשלוחה 1 יש לרשום:

      remove_id_from_list_location_list=/1/queue.ini
      

      הודעות מערכת קשורות:
      M1103 אנא הקישו את המספר האישי וסולמית לְסיום.
      M1119 לאישור הקישו 1, להקשה מחודשת הקישו 2
      M3410 מספרכם אינו רשאי להירשם, לבירורים פנו לאחראי
      M3411 נרשמתם בהצלחה. שלום ותודה
      M1015 מספרך אינו מזוהה במערכת.
      M2573 הפעולה בוצעה בהצלחה
      M1080 שגיאה

      בהצלחה

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      E
      eliyahu

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי eliyahu

    • חדש! הגבלת אורך שיחה לפי ניקוד של מאזין

      ב"ה

      חדש במערכת! הגבלת זמן שיחה לפי ניקוד מאזין

      מהיום ניתן להגביל את משך זמן השיחה של מאזין בהתאם לכמות הנקודות שיש לו.
      לדוגמה: אם למאזין יש 10 נקודות - הוא יוכל להאזין במשך 10 דקות. לאחר מכן, השיחה תתנתק או שהמאזין יועבר לשלוחה אחרת, לפי ההגדרה שתבחרו.

      📌 מידע טכני והגדרות זמינות כאן

      בנוסף, ניתן לשלב את הפונקציה הזו עם האפשרות של ניקוד לפי אורך האזנה, כך שכל דקת האזנה תוריד למאזין נקודה אחת באופן אוטומטי.

      באמצעות השילוב הזה תוכלו ליצור מערכת "בנק דקות" אישית לכל מאזין - שבה כל דקה של שיחה מחושבת לפי הניקוד שיש למאזין.

      בברכה,
      אליהו
      פיתוח @יעקב

      פורסם בחדש במערכת
      E
      eliyahu
    • גישת API לניהול שיחות חוזרות בתור

      ב"ה

      הוספנו גישת API לניהול שיחות חוזרות בתור.
      המידע המלא כאן

      פיתוח של @אהרן-שובקס ו @שמואל

      פורסם בחדש במערכת
      E
      eliyahu
    • RE: שגיאה: NumberFormatException - מה זה???

      @CUBASE תשלח לי פרטים מדויקים במייל ואעביר לבדיקה
      eliyahu@yemot.co.il

      פורסם בפורום מפתחים API
      E
      eliyahu
    • RE: במודול תור עם SIP מופיע ביומן שיחות מספר המערכת במקום של המחייג אלי

      @הרב כתב בבמודול תור עם SIP מופיע ביומן שיחות מספר המערכת במקום של המחייג אלי:

      @eliyahu באיזה קובץ מגדירים את זה?

      ext.ini או ivr.ini

      פורסם בטלפונים ומערכות SIP
      E
      eliyahu
    • RE: במודול תור עם SIP מופיע ביומן שיחות מספר המערכת במקום של המחייג אלי

      @הרב כתב בבמודול תור עם SIP מופיע ביומן שיחות מספר המערכת במקום של המחייג אלי:

      @שאק תמיד הפריע לי הבעיה הזאת אבל חשבתי שזה בעיה של הטלפון מעולם לא חשבתי שזה קשור לימות המשיח.
      תודה רבה.
      @eliyahu @שמואל יש מצב שההגדרה תיהיה גם במודול תור:

      reverse_caller_id=yes
      

      תודה רבה.

      טופל

      פורסם בטלפונים ומערכות SIP
      E
      eliyahu
    • RE: חדש! פילטר כניסה לשלוחה לפי מספר כשר

      @הרב כתב בחדש! פילטר כניסה לשלוחה לפי מספר כשר:

      @eliyahu לדעתי יהיה מאוד שימושי אם יוכלו להגדיר שיחזור שלב אחד אחורה אם זה לא כשר או אולי אפילו שיוכלו להגדיר לאיפה יעברו אם המספר לא כשר.

      נוסף

      @eliyahu כתב בהרשאות כניסה לשלוחה:

      ניתן לשנות את הגדרות ברירת המחדל ולהתאים בצורה אישית, כדלהלן.

      mobile_kosher_phone_go_to=כאן יש להכניס את ההגדרה עבור מספר כשר
      mobile_not_kosher_phone_go_to=כאן יש להכניס את ההגדרה עבור מספר לא כשר
      

      האפשרויות הן

      1. מעבר לשלוחה אחרת.
        יש להגדיר את נתיב השלוחה בהתאם להוראות כאן.
      2. כניסה לשלוחה הנוכחית.
        יש לרשום in_extention
      3. ניתוק שיחה
        יש לרשום hangup

      דוגמאות

      דוגמה 1

      mobile_kosher_phone_go_to=1
      mobile_not_kosher_phone_go_to=/1
      

      בדוגמה, מספר כשר יעבור לשלוחה 1 תחת השלוחה הנוכחית, מספר לא כשר יעבור לשלוחה 1 תחת השלוחה הראשית.

      דוגמה 2

      mobile_kosher_phone_go_to=hangup
      mobile_not_kosher_phone_go_to=in_extention
      

      בדוגמה, שיחה ממספר כשר תנותק, שיחה ממספר לא כשר תיכנס לשלוחה.

      פורסם בחדש במערכת
      E
      eliyahu
    • RE: בעיה בשליחת נתונים לשרת חיצוני בשלוחת קבלת נתונים

      @WIZNITZ 29877d12-f02a-491d-9e26-aa38e8313890-image.png
      תשתמש בזה
      "אנא הקליטו את הודעתכם, לדילוג הקישו 1"

      לא בדקתי לעומק, אבל חוץ מזה, לא נראה שיש עוד אופציה (אם אתה רוצה, אפשר לפתח בתשלום).

      פורסם בבאגים במערכת
      E
      eliyahu
    • RE: בעיה בשליחת נתונים לשרת חיצוני בשלוחת קבלת נתונים

      @WIZNITZ אשמח שתסביר קצת יותר, כי כרגע לא כ"כ הצלחתי להבין.
      מה המקרה?
      לקוח נדרש להקליט הודעה והוא בוחר שלא להקליט אלא לדלג?

      פורסם בבאגים במערכת
      E
      eliyahu
    • RE: בעיה בשליחת נתונים לשרת חיצוני בשלוחת קבלת נתונים

      @WIZNITZ 2de97923-4c9c-4a86-973d-098ff0397d00-image.png
      אתה מתכוון לזה?

      פורסם בבאגים במערכת
      E
      eliyahu
    • RE: בעיה בשליחת נתונים לשרת חיצוני בשלוחת קבלת נתונים

      @WIZNITZ אני חושב שכן.

      פורסם בבאגים במערכת
      E
      eliyahu